20. februára 2017

100 maličkostí, ktoré ma robia šťastnou


Počuli ste už o knihe 14 000 things to be happy about? Ja som ju ešte nečítala, ale názov ma inšpiroval k tomuto článku. Som človek, ktorý miluje písanie rôznych zoznamov, to-do listov a podobných vecí a tak som si povedala, že to prenesiem aj na blog. V dnešnom článku sa nejdem rozpisovať. Budem písať len veci, ktoré milujem a ktoré ma robia šťastnou. Samozrejme, že je ich viac, ale bola sranda písať tie, ktoré mi napadli ako prvé. Možno sa v niečom nájdete aj vy. Poďme na to:



1. Čas, ktorý môžem tráviť sama
2. Cudzie jazyky
3. Knihy
4. Hudba (hra na ukulele)
5. Zvieratá (mačky a morčatá)
6. Jazda autobusom
7. Londýn
8. Anakin Skywalker
9. Písanie
10. Papiernictvo (diáre, nálepky, perá, sticky notes, ... )

11. Jeseň
12. Jablkový koláč
13. Biela farba
14. Vôňa papiera a atramentu
15. Rôzne maličkosti, ktoré vo mne vzbudzujú spomienky na udalosti alebo na ľudí
16. Dážď
17. Čerstvo vypraté prádlo
18. Zvuk snehu pod nohami
19. Percy Jackson
20. Zvuk, ktorý vydávajú čajky

21. Rána vo Walese
22. Čiastočky prachu, ktoré vidno v páse svetla
23. Rodina
24. Priatelia
25. Priateľ pod stromček (vianočný romantický film)
26. Roztrhané rifle
27. Trdelníky
28. Jar vo vzduchu
29. Šum vetra
30. Zvuk, ktorý vydávajú korčule na ľade

31. Svetre / tričká / košele, ktoré sú mi veľké
32. Snehové vločky na mihalniciach
33. Voľné vstupy do múzeí
34. Staré knižnice
35. Yankee Candle sviečky
36. Vôňa pokosenej trávy
37. Greenwich park
38. Cestovanie lietadlom
39. Karamelová zmrzlina
40. Kaviarne


41. Zasnežené hory
42. Tenisky
43. Prechádzky v lese
44. Písanie a posielanie lístočkov v škole
45. Škandinávsky polostrov
46. Hmla
47. Priania
48. Blogovanie
49. Povaly, kde môžete nájsť rôzne veci
50. Čaj

51. Umelci, ktorých som videla v Liverpoole
52. Milí ľudia
53. Rozhovory na všetky možné témy
54. Zľavy v obchodoch
55. Studená sprcha počas horúcich dní
56. Čítanie starých správ
57. Motýle v bruchu
58. Sebavedomie
59. Počúvanie príbehov, ktoré rozprávajú iní ľudia
60. Spomienky a zážitky

61. Slnečné nedele
62. Úspech
63. Prístavy
64. Objatia
65. Roadtrips
66. Vôňa nášho domu
67. Francúzske okná a presklené steny v domoch
68. Vianoce
69. Čisto upravený kancelársky stôl
70. Pekné domy a premýšľanie o tom, ako je asi zariadený interiér

71. Hračky, ktoré mi pripomínajú detstvo
72. Kórejská hudba
73. Schody
74. Živá hudba
75. Lezenie po stromoch
76. Bambusové zvonkohry
77. Pozeranie filmov v kine s kamarátmi
78. Seriálové / filmové maratóny
79. Turistika
80. Horský vzduch

81. Skupinové fotky
82. Tancovanie
83. Čítanie klasiky
84. Západy slnka
85. Pozorovanie hviezd
86. Fotografie
87. Mytológia
88. Vôňa mokrej pôdy a dažďa na slnkom vyhriatom asfalte
89. Sedmokrásky / margarétky a hra ľúbi ma / neľúbi ma
90. Organizovanie času

91. Ovocný šalát
92. Štebot vtákov, keď začína jar
93. Citáty
94. Talentovaní ľudia
95. Stáť na daždi, premoknúť a odmietnuť prezliecť sa do suchých veci
96. Keď neviem slová pesničky a vymýšľam si vlastný text
97. Hojdačky
98. Odvaha na skúšanie nových vecí
99. Splnené sny
100. Prezývky a príbehy, ktoré sa s nimi spájajú

2 komentáre :

  1. To je moc pěkný nápad :) Spousta z těch věcí přináší štěstí i mě, ale je zvláštně krásné, jak si každý představíme něco jiného i pod tím stejným pojmem, podle toho, co jsme zažili, koho známe a co nás kdy rozveselilo. Před pár dny jsem zrovna psala článek o zvycích, kterými se udržuju v pozitivním naladění, kdyžtak zavítej ke mně: www.introvertnisvet.blogspot.cz. Já se tu určitě ještě porozhlédnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, jasné, že sa pozriem :) Mám rada taký tip článkov :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top