29. októbra 2016

Veci, ktoré milujem na jeseni

Tenisky - Ralph Lauren Polo Sneakers
Jeseň bola vždy mojim obľúbeným ročným obdobím. Mnoho ľudí vám tiež povie, že miluje jeseň a ich dôvody sú takéto - babie leto, farebné lístie, ktoré sa nádherne vyníma na fotkách a zmena instagramovej témy na tú jesennú. Pre mňa však jeseň znamená hlavne zmenu počasia na chladnejšie. Nemám rada teplo a znášam ho veľmi zle, takže jeseň pre mňa predstavuje také oslobodenie od leta. A čo viac chýba k dokonalosti, než pochmúrne alebo daždivé počasie, deka, pariaca sa šálka čaju a dobrý film?




 Milujem vrstvenie oblečenia a jeseň mi túto možnosť poskytuje. Zatiaľ čo moje letné oblečenie je fakt chabé, toho na jeseň či zimu mám plnú skriňu. Flanelové košele pre mňa nikdy nemali to správne čaro v iné ročné obdobie. Najradšej ich nosím teraz a veľmi rada ich vymieňam za svetre. Pretože jeseň - sweater weather a svetrov nikdy nie je dosť.


Catrice Ultimate Stay 020 - All That She Wants, Miss Sporty 174 - Seduction (krásna farba, ale nedrží dlho), lak s.he stylezone 210



Rúže a šály sú ďalšie veci, ktorým som úplne podľahla. A vínovo červený lak nesmie chýbať k dokonalej jesennej atmosfére. Rada by som tiež upozornila na tento čaj Loyd s príchuťou ananásu a hrušky. Dnes som ho ochutnala po prvý krát a odvtedy som vypila 3 šálky. Je neskutočne dobrý a na najbližšiu dobu (kým nenájdem lepší) sa stáva mojím obľúbeným.





Veľmi dobre si uvedomujem, že mám 19, ale zdobenie izby, to je moje. Som závislá na pintereste a na hľadaní rôznych DIY, ktoré by mi mohli zútulniť izbu. No a šišky, gaštany, šípky, škorica a sušené jablká či pomaranče, to je také moje must have pokiaľ ide o jeseň.




Sviečky vám tiež spríjemnia chladné jesenné alebo zimné dni. Ja nie som vyberavá a nemusím mať aj jesenné vône. U viacerých milovníkov sviečok ste si mohli všimnúť značku yankee candle, ktorá je naozaj kvalitná, ale aj dosť drahá, a preto mám rada túto alternatívu v podobe voskov, na ktoré máte špeciálnu lampu, v ktorej ich necháte rozpustiť.



A samozrejme... aká by to bola jeseň bez kníh a bez čítania? Neviem prečo, ale jeseň mi vždy príde ako to správne ročné obdobie na čítanie fantasy. Chcem si kúpiť niekoľko nových kníh a hlavne doplniť série no a chystám sa aj na re-reading ACOTAR a ACOMAF, pretože budúci rok už konečne vychádza pokračovanie a ja sa neskutočne teším.

A čo vy? Máte radi jeseň? Ak áno, čo máte na jeseni najradšej?

xoxo Martina

2 komentáre :

  1. Taky miluju podzim a taky nemám ráda vedra :) Hlásim se do klubu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Konečne je niekto rovnaký ako ja :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top