10. septembra 2016

Keby som bola v Hunger Games...


Poznáte ten pocit, keď vyjde nejaká kniha, vy si ju prečítate a potom premýšľate, ako by ste sa vy vysporiadali so všetkými tými nástrahami?  Dlho premýšľam nad tým, ako by to vyzeralo, keby ma vyžrebovali a ja by som musela bojovať proti 23 ďalším ľuďom, medzi ktorými by boli aj deti, o svoj život. A som si úplne istá, že ja by som zomrela medzi prvými a ak by sa mi pomocou nejakej vyššej sily podarilo prežiť, tak nie nadlho. Verte mi, že by som zomrela skôr, ako by Haymitch povedal: „Stay alive.“ A prečo? Je to celkom jednoduché.



• Pamätáte sa na tieto podstavce na začiatku každej hry? Všetci súťažiacich upozorňovali, aby z nich nezoskočili skôr, ako sa odpočíta čas, pretože by ich to vyhodilo do vzduchu. A tu je môj prvý problém. Buď by som bola taká nervózna, že by sa mi podlamovali kolená a zoskočila by som zle a mala by som problém aj s behom, alebo by som zoskočila skôr, ako sa odpočíta čas a bolo by po mne. Bola by to najrýchlejšia smrť v dejinách hier.



• Povedzme, že by som zdolala túto prvú prekážku. Odpočíta sa 60 sekúnd a všetci bežia k Rohu hojnosti. Je tam tak veľa vecí, že by som si nevedela vybrať, čo si mám zobrať a nemala by som čas na to, aby som tam začala všetko otvárať a prezerať si to. A ako vieme, pri Rohu hojnosti nastane vždy masaker, takže tam by som mohla skončiť veľmi rýchlo, keďže nebehám veľmi dobre.



• Ak by som prežila aj Roh hojnosti, tak by som bola naozaj prekvapená. Aké nástrahy máme ďalej? Neviem liezť po stromoch. Musela by som spať niekde na zemi, čo je oveľa nebezpečnejšie. Cítila by som sa veľmi odhalená a ako priamy cieľ. Určite by ma rýchlo našli.



• Umrela by som od hladu, pretože neviem loviť. Celkom jednoduché.



• Umrela by som, pretože by som nevedela o aký druh lesných plodov ide a určite by som ich od hladu zjedla.


• Bonus – ak by som bola v aréne, ktorá je v druhej časti, zrejme by si nikto nevšimol to, že by som
ostala stáť na tom podstavci. Neskočila by som do vody, pretože neviem plávať (keď vezmeme do úvahy film, v knihe bola táto situácia vysvetlená) a k tomu všetkému sa desím hlbokej vody, takže by som sa ani nepokúšala naučiť sa za tých pár minút plávať. Zrejme by ma niekto zastrelil lukom keby si všimol, že tam len tak postávam a nič nerobím.


Ako by to by to vyzeralo u vás? Prežili by ste všetky tieto prekážky, ktoré som tu vypísala? Pripadám si ako úplná neschopáčka, ale toto je proste realita. Nemala by som veľkú šancu na prežitie. :D

8 komentárov :

  1. Zrovna na tohle téma jsem měla jedno rozhovor s kamarádkou. Shodly jsme se na tom, že já bych ostatní tak provokovala, že hned na začátku by všichni běželi ke mě místo Rohu hojnosti :D A nebo bych si při seskoku ze startovacího místa zlomila vaz nebo narazila na nezajištěnou minu :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne! Na tie míny som úplne zabudla :D

      Odstrániť
  2. Tak tohle mě fakt pobavilo :DDD Ale jsem na tom úplně stejně :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pořád se stresuju a jsem dost labilní osoba, takže bych pravděpodobně dopadla stejně jako ty :D umřela bych hned na začátku :D (Budu se teď sice učit střílet z luku, ale myslím si, že bych to z té nervozity stejně pokazila, i kdybych se střílet naučila :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som sa k tomu luku asi ani nedostala, aj keby som vedela strielať :D

      Odstrániť
  4. Podarený článok :)
    Haha ja by som tiež asi zomrela na začiatku. Kým by som dobehla k Rohu hojnosti, tak by tam už nič nebolo, alebo by ma niekto zabil :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že nie som jediná :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top