20. septembra 2016

Dokibook diár


Tiež tak veľmi milujete papiernictva ako ja? Po kníhkupectvách sú to moje najobľúbenejšie obchody. V podstate by sa dalo povedať, že keď idem do mesta, tak tam trávim svoj voľný čas. Už keď som bola mladšia, tak som mala kopu diárov a zápisníkov a drží ma to doteraz. Som ten typ človeka, ktorý zbožňuje hocijaké druhy lepiacich papierikov, nálepiek a farebných pier, no dnes vám idem povedať niečo o diári, ktorý mi po mesiaci od objednania konečne prišiel.


Som človek, ktorý si potrebuje organizovať čas. Aktívne som s tým začala, keď som bola tretiačka na strednej a potrebovala som si zapisovať tú kopu úloh a projektov. Využívala som malé diáre s veľkosťou A6, no zistila som, že tie u mňa nejaké nefungujú a neposkytujú mi veľa miesta.

Ak hľadáte nejaký diár, radím vám skúsiť Aliexpress, kde som aj ja kúpila ten svoj. Majú tam široký výber a určite nájdete niečo, čo vám bude vyhovovať. Ak ste tiež blázon do time managementu alebo jednoducho potrebujete zapisovať všetky udalosti, úlohy a projekty tak vám radím veľkosť A5.

Áno, viem, že v dnešnej dobe je písanie do diára trochu old school, keď už máme tie mobily, ale u mňa to jednoducho nefunguje a je to pre mňa neprehľadné. Preto zaručený spôsob ako sa zbaviť lenivosti a niečo robiť je diár a systém papierov, ktorý tu však dnes rozoberať nebudem.

Možno ste už tento typ diárov videli. Značka dokibook sa svojím designom dosť podobá na značku kikki.k alebo filofax, ak vám to niečo hovorí. Dokibook je však lacnejšou variantou. Tento plánovač / diár mi prišiel nepoškodený a nemal žiadne chyby. Farba je presne ako tá na obrázku a na výber máte ešte baby pink a baby blue farby a veľkosti A6 (personal size) a A5.


Predná strana
Zadná strana
Keď ho otvoríte, na ľavej strane je priestor, ktorý asi celý svet využíva ako úschovňu nálepiek alebo lepiacich papierikov / sticky notes. Na zadnej strane sú tieto "vrecúška" tiež a je tam aj priestor na pero.

Súčasťou diára je priestor na zapísanie osobných informácii, kalendár na tri roky a potom trochu zbytočné veci ako čínsky zverokruh, poštové smerové čísla alebo mapy Pekingu a iných miest. Dobré na tomto diári je, že vďaka špirále v strede môžete tieto nepotrebné veci vybrať. Ďalšou výhodou je, že nemusíte každý rok kupovať nový, stačí ak si nové strany dokúpite alebo si ich vytvoríte. Obal vám ostáva.

Nevýhodou je, že súčasťou tohto diára sú len tzv. daily pages, strany, kde plánujete osobitne deň po dni. Niekomu môže chýbať mesačný alebo ročný plán, mne to však problém nerobí.




Ďalšou výhodou je, že tento diár nemá napísané dátumy. Môžete si ho kúpiť v strede roku, môžete si ho kúpiť teraz a začať ho používať až v roku 2019, na tom nezáleží, pretože si dátumy budete dopisovať sami.

Ak vás tento diár zaujal, tak si môžete originál kúpiť tu. A ak vám stačí taký, ako mám ja, tak si ho môžete kúpiť tu. Máte tam aj viac fotiek a iné recenzie.

10 komentárov :

  1. Ja mám diár od Dolleru a som nadmieru spokojná. Objednávala som ho asi o 2 ráno cez prázdniny, kedy som už nemohla vydržať a kúpila ho. Prišiel mi takmer ihneď, nádherne zabalený aj s vizitkou a perom Doller ako darček. Určite ho poznáš :) Ak nie, na yt majú totálne hypnotizujúce video, haha. Stojí 15 eur ale je fakt bombový! www.vouxxx.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som nad týmto premýšľala hrozne dlho, zatiaľ mi vyhovuje, ale o rok skúsim asi nejaký iný :D O diári od Dolleru som už počula, musím si ho riadne prezrieť možno nakoniec objednám ten. Ešte som premýšľala o diári The Happy Planner, ale ten sa mi zdá dosť drahý, aj keď je kráásny :D

      Odstrániť
  2. Pěkně jsi to sepsala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkný a praktický diář, mám rozepsaný článek o efektivním využití času, tak až vyjde tak se můžeš klidně mrknout :) Já bez psaní a "poznámkování" nedám ani ránu! Do mobilu si poznamenávám opravdu minimum věcí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O organizácii času by som chcela urobiť článok aj ja, len je to veľmi rozsiahla téma, takže neviem, či sa do nej pustím :D

      Odstrániť
  4. Je nádherný, ta barvička je úžasná. Taky sháním diář na další rok a zatím jsem se pro žádný nerozhodla :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zrejme nabudúce vyskúšam aj iný kým sa rozhodnem, pri ktorom ostanem :)

      Odstrániť
  5. Ten obal mě zaujal nejvíc, vážně pěkný :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top