15. augusta 2016

Labyrint: Smrteľná liečba │Kruh sa uzatvára...

Tak veľmi sa mi nechce písať recenzia na tento posledný diel. Čo sa týka sérii, tak toto je asi jedno z najhorších ukončení aké som kedy čítala. Na to aký to bol nápad som čakala nejaké impozantné ukončenie, niečo z čoho padneme na zadok, ale nedočkala som sa.



Veci, ktoré sa mi páčili:

• Flekári. Ešte nikdy som nečítala knihu, ktorá by mala tak veľa chlapských postáv, ale akosi som si na to zvykla a chalani mi prirástli k srdcu. Ich správanie sa mi páčilo a užívala som si ich dialógy a slová, ktoré používali. Zneli tak reálne a tínedžersky.

• Milujem Minha, jeho hlášky a to, že sa snažil správať sa ako drsniak, ale 80% času sa mu to aj tak nedarilo.

• Perfektné obálky na celej sérii.

Veci, ktoré sa mi nepáčili:

• Akcia. Neviem prečo, ale pri Dashnerovi sa mi tá akcia zdá akási pokojná. Nikdy som pri nej neobhrýzala nechty a nepretáčala stránky jednu po druhej ako nejaký bláznivý maniak, ako to robím u väčšiny kníh, keď sa snažím dozvedieť, čo bude ďalej.

• Dej. Keď teraz popremýšľam nad celou sériou, niektoré veci sa mi zdali dosť nepremyslené alebo nevysvetlené. V tejto knihe boli niektoré scény totálne zbytočné.

• Zbytočná smrť na konci, aby autor pridal drámu. Aj keď som tú postavu nemala rada, fakt to nebolo potrebné.

• Koniec série. Ako... tá séria nie je zlá, ale neradi sa k mojim naj. Ten koniec sa mi zdal hrozne predvídateľný, až mi bolo na plač. Čakala som niečo zaujímavejšie, niečo brutálnejšie, niečo viac zamotané. Čakala som nejakú odpoveď. A namiesto toho mám hollywoodsky ocukrovaný koniec, ktorý sa mi tam absolútne nehodil.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top