12. decembra 2015

Finále ďalšej skvelej série


Hry o život patria k mojim najobľúbenejším sériám. S bratom som bola aj na prvej časti Drozdajky a tak sme si druhú nemohli nechať ujsť. Boli sme hneď deň po premiére. Len škoda, že z kina mám vždy hrozne zážitky, pretože ako inak, aj teraz bolo plné detí.



Vybrali sme si miesta tak, aby sme boli presne v strede plátna a mali dobrý výhľad. No deti za nami si nakúpili popcorn, čipsy a podobné somariny. Jedlo by sa malo v kine zakázať! Neznášam šušťanie obalov počas toho, ako sa vy vžívate do filmu a do ostatných scén. Tak sme si teda ešte na začiatku presadli nižšie k starším občanom, ktorí vyzerali byť múdrejší a na kolenách nemali veľký pytel popcornu.

Chyba! Dáma v stredných rokoch sa nevhodne smiala na scénach, ktoré boli smutné a ktoré mali vyvolávať iný druh emócii. Ďalšia pani vzadu zase celý čas rozprávala repliky postáv a hovorila, čo sa bude diať ďalej. S bratom sme síce celú sériu čítali a tak nás nemalo čo prekvapiť, ale aj tak je to nepríjemné, pretože ste si proste prišli vychutnať film a nie to, čo majú na srdci iní ľudia. Prečo proste nemôžu ako civilizovaní občania sledovať ten film potichu? Fakt sa niekedy oplatí počkať si na ten film a pozrieť si ho doma a v pokoji.

Ale prejdem teraz na film, lebo by som na tému kino a ľudia v ňom rozprávala aj do večera.


Pripla som si odznak ako správna fanúšička a pred vstupom do kina si ešte potichu zapískala tú epickú Ruinu vsuvku, veď viete: Tuu tuuu tuuuu tuuuuuu. Niekdy mi to vyjde fakt perfektne a podobá sa to tomu vo filme.

Neviem povedať, ktorá časť sa mi páčila viac. Myslím, že majú u mňa rovnakú váhu, keďže je to jedna časť rozdelená na dve. Páčilo sa mi, ako sa postavy vyvinuli. Josh je skvelý herec a svoju postavu zahral fakt megafamózne (existuje vôbec také slovo?). Nebudem klamať, išla som do kina aj kvôli tomu, aby som ho zase videla na veľkom plátne.

Posledná časť Drozdajky nebola len o akcii a nepretržitom bum, bum, bum. Aj keď som vedela, čo sa bude diať, pretože som čítala knihu, predsa len je to skvelý pocit sledovať takto živo a nielen vo svojej hlave. Postáv mi bolo ľúto ešte viac. Jennifer a Josh - proste skvelá dvojka, ktorá do toho filmu sadla ako riť na šerbeľ.

Veľké plus filmu je, že sa držali knihy. Množstvo dialógov, ktoré som si pamätala z predlohy bolo vo filme a to ma fakt potešilo. Skončila som teda tak, že som sa smiala, potom som plakala, potom som sa hnusne vydesila (tí, ktorí videli určite vedia, ktorú scénu myslím :D ) a zase som plakala. Veľká akcia, veľa bojov, dobrá myšlienka, proste Drozdajka. Ééé, nemala to byť žiadna rýmovačka. A toto nemá byť ani žiadna recenzia. Už končím, radšej mi povedzte, ako sa to páčilo vám.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top