25. júla 2015

Aby reč nestála ││1

Asi bolo na čase urobiť článok, kde sa budem len vykecávať. Potrebujem vám ozrejmiť niekoľko zmien na blogu, na ktoré som sa pýtala aj na facebooku a rozhodla som sa ich uskutočniť.


Niektorí z vás, čo blog sledujú vedia, že sa momentálne nachádzam na brigáde vo Walese, konkrétne v meste Wrexham. Nemám preto až tak veľa času písať na blog články, ale myslím, že to až tak veľmi nevadí vzhľadom na to, že aj tak nikto nesedí u počítača a všetci sú niekde na prázdninách a užívajú si slniečko (len ja tu mrznem a nosím hrubé svetre a ponožky). Posnažím sa to trochu zmeniť, pretože mám veľa nápadov a chcela by som vás s týmto mestom zoznámiť a napísať vám, čo sa mi udialo alebo neudialo.


Zmeny na blogu súvisia s názvom. Rozhodla som sa, že svoj Knižný blog premenujem, pretože už dávno nie je knižný. Kníh sa nevzdávam. Ako by som mohla? Milujem čítanie. No trochu to potrebujem pretriediť. Nechápte ma zle. Ale na internete je kopa knižných blogov a veľa sa na seba podobá a ja nechcem mať blog len o recenziách, o meme a sem-tam nejaké knižné tipy. Takých blogov nájdete veľa. Preto sem budem dávať články o cestovaní, o móde, o kozmetike, o živote, možno o mne. Nejaké články na rôzne témy, kde budem vyjadrovať svoj názor a tak podobne. 

Nebojte sa. Nemením sa na beauty blogerku, veď ja toho o móde a makeupe veľa neviem. Ale som dievča a také veci ma proste zaujímajú, takže možno niečo  aj z tohto kútika pribudne na blog. Stále som to však ja. Očakávajte recenzie a názory na moje obľúbené knihy, ale nie v takom veľkom množstve ako predtým. Tento rok budem maturantkou a už teraz ma to teda desí. Budem mať na knihy menej času, musím dohnať povinnú literatúru. Nechcela som si kvôli tomu dávať od blogu pauzu, ten bude fungovať naďalej, ale s inými článkami. Uvidíme, ako na tom budem s časom. Preto som sa rozhodla zmeniť názov, aby ľudí nezavádzal. Ale nebojte sa. Stále som to ja. Len toho prinášam viac.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top