6. júna 2015

AriZona │Jeden z najlepších čajov ♥

Možno niektorí z vás (ak som to už spomínala) vedia, že som čajomil. Čaj je môj najobľúbenejší nápoj a o AriZone som toho počula už veľa a tak keď sa mi naskytla možnosť vyskúšať ho, povedala som si, prečo nie?



A čo je vlastne ten slávny čaj AriZona?

Kombináciou pravých čajov, exotických chutí ovocných štiav, ženšenu a medu vytvárajú čaje AriZona fantasticky chutiaci nápoj, ktorý sa teší obľube dospelých aj detí na celom svete.
AriZona čaje sú vyrobené zo 100% prírodných ingrediencií – bez umelých farbív a konzervantov. Pri výrobe je kladený dôraz na unikátnu chuť s najvyššou kvalitou.
Všetky nápoje sú vyrobené z pravých čajových listov. Čerstvo vyluhovaný čaj sa plní do fliaš za tepla, čím sa vylučuje potreba použitia konzervantov.


Čo je poslaním spoločnosti?

Priniesť zákazníkom skvelo-chutiace nápoje, za použitia vysoko kvalitných surovín prezentovaných v unikátnych baleniach. Zatiaľ sú to samé pozitíva, no nie?


Ocenenia

  • America's No.1 Tea
  • Juice-Drink Brand

Slogan:


Quality. Value. Fun. That’s AriZona®… Who’s Thirsty?™”


Čaje zvyknú mať aj v plechovkách, no osobne som sa s nimi ešte na Slovensku nestretla. Majú aj množstvo iných produktov, ktoré si môžete pozrieť na ich oficiálnej stránke, ktorú budete mať na konci článku pod čiarou.

S čajom AriZona som sa stretla v nejakom článku na internete a ako správny čajomil, povedala som si, že pri najbližšej príležitosti ho rozhodne musím ochutnať. Nebudem hovoriť, že ma tiež nezaujal design fľaše, pretože povedzme si úprimne, chodím na ekonomickú školu a viem, čo je úlohou marketingu.

Hľadala som tento čaj po veľkoobchodoch ako napríklad Kaufland alebo Tesco, ale nikde som ho nenašla. Až prednedávnom som tam objavila tieto úžasné fľaše a ja sa neviem dočkať, kedy budem mať na jazyku opäť tú božskú chuť. Prvýkrát som sa teda s týmto čajom stretla na praxi. Bola som veľmi smädná a tak som si zašla do malého bufetu po niečo na pitie a tam som v regáli objavila AriZonu. Nikde naozaj nepochopíte o čom tento článok je, ak ten čaj neochutnáte. 

Cena: 1, 50€ (za takú som ho kúpila ja)

Ak si neradi sladíte čaje, tak neviem, či je to pre vás správna voľba. AriZona má viac druhov čajov a ja som zatiaľ mala len GreenTea a Blueberry White Tea. Perfektné čaje, ale oba boli sladké. Ja vypijem málokedy taký čaj, ktorý neobsahuje cukor, pretože mi taký proste nechutí a ak si chcete naozaj užiť tú chuť, tak by sa podľa môjho názoru mal ochucovať aspoň tými prírodnými sladidlami. 

Pri čaji AriZona máte záruku, že obsahuje len prírodné sladidlá a žiadne konzervanty.

SR ponuka:

  • Biely čaj čučoriedka/hruška (AriZona Blueberry White Tea)
  • Zelený čaj s medom (AriZona Original GreenTea with HONEY)
  • Zelený čaj granátové jablko (AriZona Pomegranate GreenTea with Natural Flavours)
  • Ľadový čaj citrón (AriZona Iced Tea with LEMON FLAVOUR)
  • Ľadový čaj broskyňa (AriZona Iced Tea with PEACH FLAVOUR)

Nálepky:

  • Žiadne umelé farbivá, príchute, konzervanty
  • Veľmi nízky obsah sodíka
  • Plnené za horúca
  • Antiox
Popis jednotlivých čajov + vitamínov si môžete pozrieť na slovenskej stránke, ktorá bude na konci článku.



Dobrý pre vaše zdravie (niečo o zelenom čaji AriZona):

Účinky zeleného čaju:









  • Znižuje riziko rakoviny a srdcovo-cievnych ochorení
  • Znižuje úroveň cholesterolu krvi
  • Obnovuje imunitný systém
  • Výborný pre ľudí, ktorí držia diétu - podporuje spaľovanie tukov a zlepšuje metabolizmus.

Sú nápoje, ktoré sa hrajú na pravý čaj. Sú to však len nápoje vyrobené z umelých príchutí s vysokým obsahom cukrov alebo umelých sladidiel.
  • AriZona pridáva  výlučne prírodné príchute a až po procese varenia, čím sa zaručuje zachovanie všetkých  zdraviu prospešných zložiek a antioxidantov.



Ženšen
Zlepšuje koncentráciu. Bráni vyčerpaniu. Ženšen posilňuje bdelosť a nepôsobí ako stimulujúce látky typu kofeínu alebo amfetamínov. Na rozdiel od týchto látok nespôsobuje excitáciu - vzrušivosť (nervozitu) a nenarúša spánok. Naopak je používaný v mnohých liečivách slúžiacich na zlepšenie kvality spánku.
Je to adaptogén so silnou antistresovou zložkou. Vytvára rovnováhu organizmu vhodnou reguláciou telesných funkcií. Moderní odborníci čínskej bylinnej liečby podporujú dávne odporúčania týkajúce sa denného používania ženšenu pre dosiahnutie obnovy a udržania si zdravia, ako aj pre dosiahnutie dlhovekosti.

Prírodné sladidlá:

Med
Stačí jeden dúšok AriZona zeleného čaju a hneď rozpoznáte chuť medu. Med ako prírodné sladidlo podporuje cirkuláciu. AriZona používa len najkvalitnejší včelí med.

----------

Už sa teším kedy si vychutnám aj ďalšie druhy dostupné na Slovensku! :)


----------

Navštívite:
Oficiálna stránkaSlovenská stránka (kde si môžete čaj AriZona objednať) │FB fanpageTT fanpageInstagram

8 komentárov :

  1. Pekný článok, tvoj blog trochu obzvláštnil neknižnou témou :) stretla som sa už so všetkými dostupnými AriZona čajmi na SK, avšak chutí mi len zelený čaj s medom. Kvôli jeho cene si čaj doprajem len príležitostne, ale vždy si ho užijem tak, aby som mala dosť do ďalšej kúpy! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, bude takých článkov viac :) Ja som ho objavila u nás v DM-ku za 1€, nejaká akcia, takže v pondelok ho kupujem :D :D

      Odstrániť
  2. Tento čaj bol veľmi obľubený u japonských turistov v Kanade. Mne sladene čaje nechutia, rsp. ich nepijem, ale absolútne milujem mangový čaj od Biogena, (predávajú v DM). Ten si neskúšala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte som neskúšala, ale ďakujem za tip :D Pri najbližšej návšteve DM sa naň určite pozriem :)

      Odstrániť
  3. Nejvíc mi chutná ten zelený čaj a také nejlíp vypadá. :D Vychlazené jsou na léto opravdu top. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ten zelený proste milujem :3

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Aj ja a hlavne ten zelený je skvelý :3

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top