1. mája 2015

Súťaž o Polozlého :)


Tak som sa rozhodla, že by nebolo zlé pripraviť pre Vás nejakú súťaž. Premýšľala som nad tým, akú knihu by som Vám mohla darovať a napadlo mi, že Polozlý je dobrá voľba, keďže prednedávnom vyšla druhá časť a práve táto kniha mi priniesla pár literárnych prvkov, ktoré som naozaj ocenila a ktoré sa mi páčili, takže si zaslúži, aby ju poznali viacerí.



Súťaž trvá od 1. 5. do 20. 5. 2015
Súťaž je otvorená pre ľudí so slovenskou aj českou doručovacou adresou.
Výherca bude vylosovaný pomocou stránky RANDOM.


Do komentárov stačí napísať:

Meno/prezývku
Odkiaľ ste - ČR/SR
E-mail
Akú super schopnosť by ste chceli mať, keby ste mohli.


Nepovinné (ak chcete v súťaži viac vstupov, čo vám zvýši pravdepodobnosť na výhru):

Zdieľať súťaž verejne, do komentáru mi potom vložte link, kde ste zdieľali.
Napíšte, pod akým menom ma sledujete na Google Friends Connect.
Napíšte, pod akým menom ma sledujete na facebooku.


Veľa šťastia! :)

16 komentárov :

  1. Janka1/5/15

    Janka
    SR
    janapasierbova@gmail.com
    Chcela by som ovládať schopnosť telekinézu. Bola by to sranda a ušetrilo by mi to často aj čas. :)
    https://www.facebook.com/janka.pasierbova
    Janka Pasierbová

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ozaj super giveaway! :) máš krásny blog ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Elizabeth
    SR
    elizabeth.dominika@gmail.com
    Chcela by som vedieť pracovať s mysľou človeka - vedieť čítať myšlienky, ovládať ich. :)

    Zdielala som na mojom fb - https://www.facebook.com/dominika.hladikova.5/posts/1631782537042616?pnref=story
    A na fb stránke blogu: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=362683157271086&id=116311878574883
    A sledujem na facebooku Elizabeth Blacková. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kristy
    SR
    kristydrazovska@gmail.com
    Možno by som chcela vedieť vrátiť čas, pretože často urobíme skutky, ktoré neskôr ľutujeme.
    https://m.facebook.com/profile.php?id=240818142763072&ref=bookmark
    GFC kristina drazovska
    Fb Kristy Drážovská

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sima
    SR
    simonkat4@azet.sk
    Určite môže byť zaujímavé vedieť čítať myšlienky, no viac by som sa chcela, keby som mohla mať - premiestňovanie v čase. Môže to byť skvelé dobrodružstvo a najmä keď by som si chcela urobiť malý výlet, tak by som skrátka len sa premiestnila, kde by som chcela a nemusela by som sa trápiť s dopravou :) a vstávať skoro do školy :P
    Sima Livres
    Simona Tlacháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andy
    SR
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    Možno by som chcela zachraňovať ľudí bez toho, aby mi hocičo ublížilo :D Alebo sa vracať v čase či byť najrýchlejším človekom na svete :D
    GFC & FB : Andrea Miškocová

    OdpovedaťOdstrániť
  7. The Adie
    ČR
    adelreznickova@gmail.com
    Chtěla bych se umět přemísťovat nebo se zneviditelnit kdykoliv by se mi zachtělo.

    GFC: The Adie
    http://behindthebookshelfcz.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 1) Mária Marry Mikušková
    2) SR
    3) majusga15@azet.sk
    4) Najskôr som chcela byť neviditeľná, ale popravde, neviem na čo by mi taká sper schopnosť bola. Potom ma napadlo, že by som sa mohla vedieť premiestňovať. Bolo by super precestovať celí svet bez menšej námahy, nie? Ale nakoniec ma napadlo, že by som chcela vedieť, čo si kto myslí. Vedieť im čítať myšlienky. Viem, že by sa to niekedy zrejme nevyplatilo, ale aspoň by som vedela kto aký naozaj je. Vedela by som, komu môžem veriť, a komu naopak nie.
    5) Zdieľala som: https://www.facebook.com/pages/Marys-world-Im-Loving-Books/526620557404042
    6) Mária Marry Mikušková
    7) Mária Marry Mikušková

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lenka Ď.
    SR
    lenka.durcekova@gmail.com
    Neviem, či sa to berie ako superschopnosť, ale chcela by som vedieť lietať. Alebo sa premiestňovať v čase a priestore. :)
    GFC: Lenka Ďurčeková
    FB: Lenka Ďurčeková

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Frankkie
    SR
    andrejgabaj@gmail.com
    Vždy keď sa ma niekto na túto otázku opýta, tak som v koncoch. Väčšinou si vyberiem neviditeľnosť, lebo tá je super... Ale nikdy s tým nie som na 100% stotožnená. Napadá mi, že by bolo skvelé mať takú "superschopnosť" ako mal Sherlock :3 :D Všímať si aj v najmenších detailoch zmysel... Alebo ovládať vzduch... áno,áno! Chcem ovládať vzduch a budem môcť aj dýchať pod vodou aj lietať aj zabíjať ľudí bez akéhokoľvek dotyku :3 :D
    GFC: Frankkie s.r.o.
    FB: Andrea Gabajovie
    Polozlý bol naozaj dobrým nápadom :) Páči sa mi aj cena aj otázka :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Casion
    SR
    casionangelova@centrum.sk

    Je ťažké vybrať si nejakú schopnosť, je viacero schopností, ktoré by som chcela mať, ale asi by som si vybrala, že by som sa vedela akoby naklonovať alebo rozdvojiť - roztrojiť a tak, možno niečo typu mať astrálne telo, neviem ako to priamo pomenovať, ale snáď mi rozumieš. Mala by som tak možnosť byť na viacerých miestach naraz, zažiť viac, prečítať viac kníh a podobne :-)

    Súťaž som zdieľala na svojej FB stránke blogu - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=353986888140032&id=143006052571451
    FB pod ktorým sledujem tvoju stránku - Janka Casion Kolenová


    OdpovedaťOdstrániť
  12. Anonymný3/5/15

    Jeffa
    SR
    adria.kozakova@gmail.com
    Ja som vždy bola na oheň :P Takže by som chcela ovládať živel oheň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Foxy
    SR
    d.lesniakova@centrum.sk
    toto je veľmi ťažké! to je ako vybrať si naobľúbenejšiu knihu či film :D lebo by som chcela lietať, premiestňovať sa, hýbať vecami, čítať myšlienky... proste všeličo možne :D alebo by bolo super mať schopnosť vytvárať peniaze z ničoho! :DD alebo zastavovať a vracať čas! veľa odomňa, takého nerozhodného človeka, chceš :DDD
    https://www.facebook.com/danybooks
    GFC: Foxy
    FB: Denisa Lesniaková

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mišel
    SR
    michaela.heredosova@gmail.com
    Je veľa druhov schopností, ktoré by som chcela mať :D ...vždy mi pripadalo úžasné ovládanie vecí mysľou, čiže telekinéza (keďže som taký lenivec :D ) ...a chcela by som sa vedieť premiestňovať z miesta na miesto a tiež živly sú super :D :D
    GFC: Michaela Heredošová
    FB: Michaela Heredošová
    Zdieľala som: https://www.facebook.com/michaela.heredosova

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Lulu
    SR
    lily.duff7@gmail.com
    Ja by som sa chcela vedieť svojvoľne premieňať na nejaké zviera, najlepšie asi na vlka. Ale bolo by fajn aj vedieť vrátiť čas, aby som mohla niekoľko vecí vo svojom živote zmeniť alebo len znova prežiť detské chvíle. :)
    Sledovanie cez GFC: Lulu

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Maggie
    ČR
    MaggieLoren@seznam.cz
    Asi telekinezi. Nic jiného mě nenapadá a nebo spíš bych to měla říct takhle. Napadlo mě samozřejmě pár jiných super schopností, ale žádnou takovou, jakou bych chtěla. A i když telekineze taky není zrovna schopnost, kterou bych chtěla, je to nejlepší možnost z toho co mě napadlo. :)
    GFC: Maggie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top