1. februára 2015

Knižné chvíľky │2│


Ahojte pútnici.

Po dlhej dobe prinášam článok - knižné chvíľky. Mala som veľkú chuť nafotiť niečo a samozrejme, že to boli knihy. Zajtra by som chcela ísť von, ešte kým je sneh, a urobiť nejaké zimné fotky.
Momentálne čítam Fangirl od Rainbow Rowellovej, ale zabudla som na fotky, tak som odfotila aspoň Hry o život, ktoré som už čítala dávno a v češtine. Potom som si kúpila slovenskú verziu a rozhodla som sa, že po re-readingu rovno napíšem aj recenziu.

Premýšľala som nad tým, že by bodlo blog nejako osviežiť a napadlo ma niečo, čo by som mohla urobiť a niečo, čo by dúfam bolo aj nejako nápomocné. Uvidím, ako na tom budem s časom a pustím sa do toho. Mám pripravené aj články s recenziami, tak hádam to tu nebude také prázdne.
Chcem sa s veľkou parádou pustiť do anglických kníh. Čítam ich už aj teraz, ale chcem aj anglickú klasiku.
Naozaj si tu angličtinu potrebujem zlepšiť a urobím pre to naozaj všetko, čo sa dá. Uvidím, ako mi to pôjde.

Zistila som totiž, že som už dosť pokročila a viem oveľa viac slov, ako kedysi. Na základnej škole som angličtinu brala len ako ďalší predmet. No na strednej som zistila, ako neskutočne ma baví a aký nádherný jazyk to je. A že sa ním dá vyjadriť lepšie ako naším jazykom.


V piatok som bola na výlete s mojou školou v Bratislave a samozrejme, že som si odtiaľ musela niečo odniesť. Boli sme v Auparku (pre tých, čo nevedia - je to veľké nákupné centrum) a tam som navštívila Panta Rhei, ktoré je viac-menej väčšie ako to v Banskej Bystrici.

Musela som sa udržať, aby som si nekúpila nejaké knihy, ale odišla som aspoň s touto 3D záložkou. Veľmi sa mi páčia a jednu som už dostala na narodeniny od kamarátky. Možno si založím novú zbierku. Mala by som sa už naozaj krotiť, pretože tých záložiek mám pomaly také množstvo ako kníh. :D




Veľmi sa teším, keď túto cestu podniknem ešte raz. 

Akú knihu momentálne čítate vy? :)

---------------

  • Poprosím Vás, aby ste nekopírovali moje fotky!

8 komentárov :

  1. Práve čítam Papierové mestá!:3 ináč pekný článok http://allpeopleareweird.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A na Papierové mestá sa chystám aj ja... niekedy... v budúcnosti :D

      Odstrániť
  2. Tak momentálne viac-menej akosi nemám čo čítať :( Včera som dočítala Papierové mestá a doma mám už všetky knihy prečítané, takže si musím počkať do utorka ;/ Ešteže existujú časopisy :D
    Pripomenula si mi moju cestu s angličtinou. Tiež som ju na základke brala len ako nejaký predmet, no teraz, na strednej, som objavila jej čaro. :) A taktiež som začala čítať anglické knihy, len som akurát v situácií, že sa neviem rozhodnúť, akú anglickú knihu si mám prečítať.... Fangirl bola mojou 3. anglickou knihou a veľmi sa mi páčila, tak som zvedavá, aký máš na ňu názor ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tiež niekedy taký problém, že nemám čo čítať, ale teraz sa mi toho zrazu nakopilo toľko, že neviem, čo mám do rúk zobrať skôr :D Fangirl som už dočítala a popravde... nenašla som v tom také čaro, aké ostatní čitatelia :/

      Odstrániť
  3. Záložka je krásna! :) A tieto vecičky sa vždy hodia. Mám ich tiež celú kopu a pritom z nejakého neznámeho dôvodu, väčšinou ako záložky používam zdrapy papiera.:D A momentálne čítam asi 8 kníh, ktoré by som chcela dokončiť do začiatku ďalšieho semestra, no nemyslím, že sa mi to pri súčasnom tempe podarí. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja väčšinou používam tú istú záložku, ale vždy kupujem nové :D Asi nejaká úchylka :D Ja som si dala na goodreads 55 kníh, tak dúfam, že sa mi to nejakým zázrakom podarí prečítať :D

      Odstrániť
  4. Já zrovna dočítám Hedvábníka a jsem celkem nadšená, tak snad se to závěrem nepokazí :) Moc pěkné fotky i 3D záložka - mám jednu, která když se s ní hýbe vypadá, jako by na ní skákali klokani. Není lepší způsob jak odvádět pozornost od učení :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som premýšľala nad takou krásnou, ktorá bola s korytnačkami a keď sa s ňou hýbalo, tak to vyzeralo, ako keby plávali :) Ale nakoniec som si aj tak odniesla túto :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top