7. augusta 2014

Zombie Apocalypse Book Tag

Už to chcelo nejaké oživenie a preto som premýšľala nad nejakými tagmi. Tento som našla u Ľuboša a zdal sa mi zaujímavý tak som sa rozhodla zapojiť a pravdepodobne som teraz veľmi hnusne porušila pravidla, lebo ma nikto netagol, tak som sa tagla sama - som rebel! :D Predtým než začnem, ten obrázok vyššie nie je oficiálny, zbúchala som ho sama, tak preto nie je nikde napísaný zdroj, keby boli otázky. Poďme na to:



O čo ide?

• Máme 10 otázok. 
• Vyberiete 5 kníh (najobľúbenejších, najpopulárnejších, totálne náhodných, ako chcete), ich názvy napíšete na papieriky.
• Potom losujete prvú knihu.
• Prvou knihou listujete, až zastavíte na určitej strane. 
• Prvé meno, ktoré na tej stránke uvidíte je odpoveďou na otázku.

• Každá kniha vám dá dve mena.

Snažila som sa vybrať knihy, ktoré by ste mohli poznať. 
Sledujte tie moje profesionálne odtrhnuté papieriky, r.i.p. drahý strom:

1. Kto by pri zombie apokalypse zomrel ako prvý?
Clary - Ha! Tomuto sa dá veľmi ľahko uveriť. Neviem, aká je Clary v ostatných knihách, pretože som zatiaľ čítala len Mesto kostí. Ale presne v prvej knihe sa mi zdala veľmi naivná a niekedy ma jej jednanie dosť otravovalo. Prepáč Clary, ale v skutočnosti by ťa Jace aj tak určite zachránil. Určite existuje nejaká runa proti zombíkom.

2. Koho by som strčila zombíkom do náručia, aby som sa zachránila?
Hodge - S radosťou. To by nebola žiadna strata. Aj tak zaberá všetko priestor na dýchanie a je.. zlý proste :D Nemám ho rada a nebol mi vôbec sympatický, proste taká jednoduchá postava pre mňa, ktorú som fakt brala ako vedľajšiu a nevenovala som jej pri čítaní pozornosť. :D



3. Kto sa ako prvý premení v zombie?
Gandalf - Pochybujem o tom, keďže má svoju kúzelnú bakuľu , ale na druhej strane Gandalf má svoje roky a vo svojom živote prežil toľko dobrodružstiev, že by možno premenu v zombie uvítal s otvorenou náručou, ktovie. :D

4. Kto ma strčí do náručia zombíkom, aby sa zachránil?
Galadriel - Toto celkom sedí. Mala som ju rada, ale viete akí sú elfovia. Takí... ja neviem, panovační? Myslia si, že sú dokonalí a že všetko vedia, takže nepochybujem, že by si Galadriel myslela, že ona je v prežití na prvom mieste a ja až niekde pod čiarou. :D



5. Idiot tímu...?
Luke Castellan -  Nemala som ho rada. Ani na konci ani nikdy. Ale nebol to až taký idiot. Skôr bol prefíkaný a po moci bažiaci blbec. Prečo tu nie je takáto otázka? :D

6. Mozog tímu...?
Rachel Dare - Never in a million years! Ak som niekoho nemala rada viac ako Luka, tak to bola Rachel. Vlastne, ona nebola zlá... len mi tam na začiatku zavadzala, no a potom nastal ten obrovský zvrat (just kidding :D ) a už som ju dala medzi postavy, ktoré si pri čítaní nevšímam. :D


Štvrtá kniha - Súmrak (Stephenie Meyer)

7. Ošetrovateľ tímu...?
Jessica Stanley - Dosť by ma zaujímalo, aké známky mala z biológie a či absolvovala kurz prvej pomoci, pretože nevyzerala veľmi múdro. :D

8. Expert na zbrane...?
Bella Swan - Ehm, musím sa vyjadriť? :D Ona bola strašne nešikovná, obe nohy aj ruky ľavé, takže tento post by jej veľmi nesadol. Aj keď teraz ma napadlo, že Jacob alebo Edward jej raz povedali niečo v tom zmysle, že keby sa jej smola dala plniť do fliaš, vznikla by zbraň hromadného ničenia, takže nakoniec by nám možno pomohla. :D


9. Bitkár tímu...?
Draco Malfoy - Jóó, Draco, idéééš!! :D

10. Kapitán tímu...?
Rubeus Hagrid - Oh my... :D Hagrid bol vždy všetko možné, len nie kapitán tímu, myslím, že by to nedopadlo veľmi dobre, ale na druhej strane by ma mohol aj veľmi milo prekvapiť.


Tak toto teda vyšlo, pútnici. Toto je môj tím, s ktorým by som mala prežiť zombie apokalypsu, až ma to desí, pretože keby to bola pravda, tak sa medzi sebou pozabíjame navzájom a ušetríme im prácu. S takýmto tímom by som popravde nešla ani kúpiť rožky do supermarketu, ale viem si nás predstaviť napríklad niekde na kúpalisku, ako takú super partu. :D

Tento tag ma bavil, takže sa určite ešte do nejakých zapojím. :D

20 komentárov :

  1. Chudák Gamdalf :(
    :D ale inak super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D Aj mne ho bolo ľúto, ale nakoniec je to čarodejník tak verím, že sa z toho nejako vyseká :D

      Odstrániť
  2. Nebude ti vadit, když budu taky rebelovat a tagnu se sama? :D .. Je to totiž velmi zajímavý TAG. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S tím Galdalfem jsi mě pobavila. :D A Bella. :D Já bych chtěla mýt kapitána týmu Hagrida, takový neporazitelný obr se vždy hodí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O Hagridovi ešte popremýšľam :D

      Odstrániť
  4. Bella by nemusela vytasiť žiadnu zbraň. Je taká nemotorná, že v boji so zombíkmi sa bude stále potkýnať a zombíkom sa to bude zdať také smiešne, že umrú od smiechu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento plán sa mi zdá dobrý, určite ho použijeme :D

      Odstrániť
  5. na tenhle tag uz jsem parkrat narazila a vzdycky me znova pobavi, je fakt super :) a vyber se ti povedl odpovedi uzasny :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bella? No tak to hodně štěstí :D Ale snad by to nějak dopadlo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D Ale sme tím, tak jej verím, uvidíme ako to dopadne :D

      Odstrániť
  7. Do tohoto tagu se asi taky zapojím, protože je to vážně vtipné :D
    A tvoje "mini ilustrace" u papírků také nemají chybu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite to skús, je to sranda, keď ti vyjdu mená, ktoré sa vážne hodia :D A ďakujem :D

      Odstrániť
  8. Tohle je skvělý, líbí se mi ten nápad :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj mne sa páčil, preto som sa hneď zapojila :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top