21. augusta 2014

Vyhodnotenie narodeninovej súťaže


Narodeninová súťaž je za nami a ja vám všetkým veľmi pekne ďakujem za účasť. Dokopy sa nazbieralo 120 vstupov, ste úplne úžasní pútnici moji. Ďakujem. Som rada, keď vás môžem potešiť nejakou knihou, veď kto by nemal rád súťaže.

Tí, ktorí tu svoje meno nemajú, nebuďte smutní. Ja súťaže milujem a tak ako sa rada zapájam, tak ich rada vytváram, takže ich tu určite bude ešte veľa. A kto je teda víťazom?

Rozhodla som sa, že tentokrát budú víťazi dvaja a po dlhom počítaní vstupov random nakoniec rozhodol takto:
Prvý víťaz je E_V_E, ktorá získa knihu Prežite rozchod s úsmevom.


Druhý víťaz je Monika, ktorá získa knihu Deti búrky - Rád temnoty.


Gratulujem baby. Poslala som vám e-maily. :)

9 komentárov :

  1. E_V_E má nejaký šťastné obdobie, všade ju vidím, ako niečo vyhráva :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem a prajem pekné čítanie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Monika24/8/14

    aw, přemítám nad tím, že tím vítězem asi nebudu já, neboť mi mail nedorazil :D ale své jmenovkyni gratuluji :DD

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top