2. augusta 2014

Narodeninová súťaž



A je to tu. Pútničkin blog oslavuje svoje prvé narodeniny a ja som neskutočne šťastná, pretože sa udialo toľko vecí, s ktorými sa chcem podeliť. Takže ak mi venujete v tento dôležitý deň pár minút času, bola by som vám vďačná.

Prejdime na chvíľu ku číslám, aj keď tie vás asi veľmi nezaujímajú:

• Blog bol zobrazený 23 348 krát.
• Publikovala som 113 príspevkov.
• Na blogu bolo publikovaných 688 komentárov vrátane tých mojich.
• Získala som 96 pravidelných čitateľov.
• Facebooková stránka získala 73 likeov.
• Môj účet na twitteri má 89 followerov.
• Získala som 4 spolupráce s vydavateľstvami a 1 s internetovým kníhkupectvom.

Ako som už povedala, moje putovanie trvá už rok a ja som veľmi rada, že ma to neomrzelo a že som to nenechala, pretože knihy... tie človek nemôže opustiť nikdy. Toľko vecí sa stihlo udiať za taký dlhý čas. Mala som na mysli toľko slov, ktoré som chcela napísať, ale ja nie som veľmi dobrá v písaní takýchto článkov a nechcem byť sentimentálna. No poviem vám, že za ten rok sa stal tento blog takým mojim "druhým domovom". Môžem sa tu venovať niečomu, čo ma veľmi baví a môžem to robiť pre seba, ale zároveň aj pre vás. Tento blog je miesto, kde proste môžem byť Pútničkou.

Spoznala som toľko skvelých ľudí. Toľkým by som sa chcela poďakovať za pomoc, ale nemá zmysel vypisovať vás tu všetkých. Prispeli ste svojou troškou k zlepšeniu tohto blogu, pomohli ste mi, keď som mala množstvo otázok a za to vám patrí veľké ďakujem. Chcem tiež poďakovať všetkým ľuďom a bloggerom, ktorí navštevujú Knižný svet, ste úžasní!

A ako poďakovanie som pre vás vytvorila túto súťaž. 

Ďakujem vám a mám vás rada pútnici moji.

• Súťaž potrvá od 2. 8. 2014 - 20. 8. 2014 (dúfam, že vám nevadí, že tak dlho).
• Súťaž je otvorená pre ľudí s českou alebo slovenskou doručovacou adresou.
• Víťaz bude jeden (možno dvaja, uvidím ako to zvládne moja peňaženka, každopádne jeden určite) a vyberie si jednu knihu podľa výberu. Bude vylosovaný pomocou RANDOM.
--------------------
Do komentárov napíšte:

Povinné:
1. Vaše meno / prezývka
2. Odkiaľ ste - SR / ČR
3. E-mail
4. Akú knihu z výberu nižšie by ste chceli.

Nepovinné:
Ak chcete v súťaži viac vstupov:
4. Napíšte mi pod akým menom ma sledujete cez Google Friend Connect.
5. Napíšte mi pod akým menom ma sledujete na facebooku.

6. Ak budete súťaž niekde zdieľať, pripojte aj link prosím.

--------------------

Ak máte blog, tak mi prosím pripojte aj link, nech sa naň môžem pozrieť. Ďakujem.

CENY:
Magická príťažlivosť, Jaime Reed

 
Dotyk smrti, Tamina Berger

Prežite rozchod s úsmevom, Susan J. Elliot

 Deti búrky - Rád temnoty, Philippa Gregory (Upozorňujem vás, že toto je pokračovanie prvej časti, ja si túto sériu dokúpiť nechcem, no možno o túto knihu bude mať niekto záujem).

Žiarenie, Stephen King


Veľa šťastia pútnici :)

43 komentárov :

  1. 1. Beťa :)
    2. Som zo SR
    3. betisejs@gmail.com
    4. Žiarenie od Stephena Kinga :3
    5. GFC: Cherry Bee
    6. FB: Beťa Parobková
    A ak by si si chcela pozrieť môj blog, tak je to http://greycherry.blogspot.sk/ :) A všetko najlepšie k 1. blogovým narodeninám! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. Naty Little
    2. SR
    3. natychuda@gmail.com
    4. Dotyk smrti alebo Magickú príťažlivosť
    5. GFC: Naty Little
    6. FB: Naty Chudá

    Btw. Všetko najlepšie prajem :) Veľa úspechov v blogovaní a snáď ťa to bude ešte dlho baviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. Lenka Ď.
    2. SR
    3. lenka.durcekova@gmail.com
    4. Dotyk smrti
    5. GFC: Lenka Ďurčeková
    6. FB: Lenka Ďurčeková
    7. Zdieľam na FB: https://www.facebook.com/lenka.durcekova.3/posts/670946859653598
    8. Môj blog: music-escapefromreality.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1. Nikee
    2. SR
    3. kovalcikovadominika@gmail.com
    4. Žiarenie
    4. Nikee

    6. Zdieľam na mojom blogu v bočnom menu :) www.pareidolicgirl.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1. Noémi Jakabová
    2. SR
    3. naomyjakab@gmail.com
    4. Dotyk smrti, Tamina Berger

    5. Naomy Jakab

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Qee
    ČR :-)
    Qee.0@seznam.cz
    Stephena Kinga

    Sleduji jako Q.ee

    Hezké blogové narozeniny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1. Mariš
    2. SR
    3. vronkova.m@gmail.com
    4. Magická príťažlivosť

    OdpovedaťOdstrániť

  8. 1. Majka Ogurčáková
    2. SR
    3. Majka,ogurcakova@gmail.com
    4. Žiarenie od Stephena Kinga
    5. GFC- Marianna Ogurčáková ( myslím )
    6. FB- Majka ogurcakova

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1) Wer.
    2) ČR
    3) veronika.kubecova@seznam.cz
    4) Žiarenie (Stephen King)

    GFC: Wer.
    FB: Veronika Kubecová
    Sdílím: https://twitter.com/wer_books/status/495820466838597632

    A všechno nej k prvním blogovým narozeninám! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Julka Ďurčeková
    SR
    julka.durcekova@gmail.com
    Deti búrky
    GFC: Julka Ďurčeková
    Zdieľam: https://twitter.com/lienka321/status/495864410821632000

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1.Kiki
    2. ČR
    3. kikizubik@seznam.cz
    4. Magická príťažlivosť, Jaime Reed

    4. kikizubik
    5. Kiki Víchová

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Timi
    SR
    ipearwebsite@yahoo.com
    Magická príťažlivosť, Jaime Reed
    GFC - Timi (som 100. :D)
    FB - Timea Nagy

    Všetko najlepšie k narodeninám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vrania
    SR
    vrania.blog.cz@gmail.com
    Žiarenie od Kinga
    GFC - vrania

    P.S.: Všetko najlepšie k blogodeninám =D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. 1. Kristína Hulinová
    2. Slovensko
    3. kika14598@azet.sk
    4. Tamina Berger- Dotyk smrti...neskutočne ma zaujala recenzia :O Určite to bude dobre. :)
    5. FB: Kikuška Kika Hulinová GFC: Kristína Hulinová
    6: Profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005636598744

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Maggie
    SR
    magdalena.ondruskova@centrum.sk
    Žiarenie - Stephen King
    GFC - Maggie Hemmings
    FB - Magdaléna Ondrušková
    môj blog - abouteverythingforeveryone.blogspot.com
    zdielanie - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=313186438849986&id=272843229550974

    A všetko najlepšie k narodeninám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Monika3/8/14

    moncik.11@seznam.cz, ČR, Kinga :)
    https://twitter.com/osmtsn/status/495970596124364800

    OdpovedaťOdstrániť
  17. 1. E_V_E
    2. SR
    3. di_va22@azet.sk
    4. Prežite rozchod s úsmevom
    5. E_V_E
    6. Evelin Kiss
    7. https://www.facebook.com/ReadLikeMe?ref=hl

    Diki za súťaž 8) Gratulujem k výročiu 8)
    http://readandwatchlikeme.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Povinné:
    1. Smiley
    2. SR
    3. terezickaciganikova@gmail.com
    4. Stephen King: Žiarenie
    Nepovinné:
    4. Smiley (Knižné Maniačky)
    5. Terezička Cigániková

    6. https://www.facebook.com/terezicka.ciganikova/posts/10202161385104591
    Všetko najlepšie k narodeninám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. 1. Andy
    2. SR
    3. andrea.miskocowa44@gmail.com
    4. Stephen King: Žiarenie
    5. Andrea Miškocová
    6. Andrea Miškocová
    7. zdieľam: https://plus.google.com/115048769128381793870/posts/8E5qu2Piq3K
    Môj blog: http://foreveradreamer44.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. 1. Míša
    2. ČR
    3. vavrinovamichaela@gmail.com
    4. Žiarene od Kinga
    5. GFC - Michaela Vavrinova
    6. FB - Míša Vavřinová

    OdpovedaťOdstrániť
  22. 1/ Aly
    2/ SK
    3/ aly.vikart@gmail.com
    4/ Dotyk smrti
    5/ Aly V.
    6/ Mia CroftCullen Potter
    7/ Zdieľam na Twitteri: https://twitter.com/AlyVikart/status/496047502747910144

    Pomýlila si sa v počítaní, máš dva body 4, ale to nevadí. :) Všetko najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. 1. Melissa
    2. ČR
    3. monicka.b@seznam.cz
    4. Jamie Reed
    5. GFC: Melissa
    6. FB: Sobíkova knihovna
    7. https://www.facebook.com/SobikovaKnihovna/posts/711706915544109
    http://sobikova-knihovna.blogspot.cz/2014/08/soutez-do-208.html

    Blog: http://sobikova-knihovna.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. 1. Baja
    2. SR
    3. baajushkaa@gmail.com
    4.Dotyk smrti, Tamina Berger

    GFC: Bajushka Kováčová

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Lenka P.
    ČR
    Lenny199533@seznam.cz
    Dotyk smrti
    FB: Lenny Placková

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Barbora
    SR
    barborita20@gmail.com
    Žiarenie - Stephen King
    GFC - Barbora Soľanová
    FB -Barbora Soľanová
    môj blog - abouteverythingforeveryone.blogspot.com
    zdielanie - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=313186438849986&id=272843229550974

    OdpovedaťOdstrániť
  27. 1. Šárka
    2. ČR
    3. sarka.michlikova@seznam.cz
    4. Dotyk smrti
    5. GFC- Šárkaa

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Lenka5/8/14

    1. Lenka
    2. SR
    3. lenka2688@azet.sk
    4. Dotyk smrti alebo Žiarenie
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Gratulujem k výročiu :)
    1. Radka
    2. SR
    3. radka.riskova168@gmail.com
    4. Žiarenie od Kinga
    4. GFC- Radka Rišková
    5. FB-Radka Kevin Rišková

    OdpovedaťOdstrániť
  30. 1.Ema
    2.SR
    3. emkasasalova@windowslive.com
    4. Magická príťažlivosť
    5. FB- Ema Šašalová

    OdpovedaťOdstrániť
  31. 1. Zet
    2. SR
    3. zea.zuzu@gmail.com
    4. Dotyk smrti
    GFC: Zuzana Ľudviková
    FB - Zuzka Zuzu Ľudviková
    Zdieľanie: https://twitter.com/PeerlessDreamer/status/496662088384000001

    OdpovedaťOdstrániť
  32. 1. Lucie Hnídková
    2. ČR
    3. lucinka.hnidkova@seznam.cz
    4. Žiarenie - Stephen King
    4. Lucie Hnídková
    5. Lucinka hnídková

    OdpovedaťOdstrániť
  33. 1. Damonika
    2. SR
    3. damonikalarue@gmail.com
    4. Dotyk smrti
    5. Monika Gubová
    6. Monika Gubová
    7. http://aquarius-writes.blogspot.sk/2014/08/narodeninova-sutaz-u-putnicky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  34. 1.Mony
    2.SR
    3.818monika818@gmail.com
    4.Žiarenie, Stephen King
    5.Monika
    ......všetko najlepšie a nech ti to ešte dlho vydrží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Anonymný7/8/14

    1. Perla
    2. SR
    3. Perla28895@gmail.com
    4. Žiarenie od Stephena Kinga :)
    5. Perla 28
    Všetko najlepšie želám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Kiki Š
    ČR
    kristyna.skopova@email.cz
    Stephen King- Žiarenie

    OdpovedaťOdstrániť
  37. 1. Veronika
    2. SR
    3.pavlikova.nika@gmail.com
    4. Magická príťažlivosť, Jaime Reed
    5.Veronika Pavlíková
    6.Veronika Pavlíková

    OdpovedaťOdstrániť
  38. 1. Ava
    2. ČR
    3. abookshelfcorner@email.cz
    4. Žiarenie, Stephen King
    4. Ava Blog
    5. Sabina Surová

    OdpovedaťOdstrániť
  39. 1. Iva
    2. SR
    3. vancova2496@gmail.com
    4. Žiarenie - Stephen King
    5. Ivana Vančová
    6. Ivana Vančová

    OdpovedaťOdstrániť
  40. 1. DominikaCouf
    2. ČR
    3. xo-domissek-xo@seznam.cz
    4. Žiarenie, Stephen King nebo Magická príťažlivosť, Jaime Reed
    5. DominikaCouf
    6. Dominika Coufalová
    7. https://twitter.com/DominikaCouf/status/501348852835041280
    VŠE NEJJ!

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Monika
    SR
    srdiecko351@azet.sk
    Deti búrky - Rád temnoty, Philippa Gregory

    OdpovedaťOdstrániť
  42. 1. Veronika Dedíková
    2. SR
    3. veronikadedikova@gmail.com
    4. Deti búrky - Rád temnoty, Philippa Gregory
    5. Veronika Dedíková
    6. vevika Džergova Dedíková

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top