6. júla 2014

Knižné chvíľky

But first... let me take a selfie.    

Chcem tu trochu zaplniť toto veľké ticho, ktoré nastalo. Mám toľko plánov, že ma fakt desí myšlienka, ako to všetko stihnem. 

Toľko kníh... a tak málo času.

Táto rubrika bude nepravidelne prinášať fotky kníh, ktoré čítam, ktoré chcem čítať a možno niečo z môjho života - zrejme bude slúžiť na to, aby som sa ako zvyčajne vykecala.
Ako prázdninujete knihomoli?
Ja som už toho stihla viac ako dosť, veľa som čítala, trávila dni von (niežeby sa to nejako ukázalo, napríklad opálením) a bola som aj na koncerte. A chcem toho stihnúť ešte viac, tak dúfam, že sa mi to podarí.




Až nechutne dlho mám rozčítanú Aljašku a postupujem veľmi pomaly. Je hrozné teplo a znie to asi divne, keď poviem, že sa mi vôbec nechce. Ale ja viem, že to dotiahnem, lebo je to napísané naozaj úžasne, čo iné čakať od Greena. Aljašku som si obľúbila a Miles je taký milý ťuťko. Zase raz je to kniha na oddych. Na recenzovanie sa veľmi teším




Vidíte ten nevinný výraz? ^_^

Neviem prečo, ale táto anglická obálka sa mi páči viac ako tá americká. A to isté mám aj pri The Perks of Being a Wallflower. Aj keď škoda, že sú to paperbacky, dúfam, že sa mi tie knihy nezničia. Dávam na ne špeciálny pozor.


Neviem, či som vám niekedy spomínala, že neznášam, keď mám rozčítaných viac kníh. No času je málo a tak som sa musela uchýliť k tomuto kroku a čítať viac a viac. Nemám to rada, no je to len otázka zvyku. Musím toho prečítať čo najviac, v septembri ma čaká tretí ročník na strednej a ten už nie je prechádzka ružovým sadom.

Gone Girl som si chcela prečítať už naozaj dlho. Túto knihu sme si s bratom kúpili, keď sme boli na filme Noe a až dodnes ma nenapadlo, prečo sme ju kúpili v češtine a nie v slovenčine. :D
Nevadí, ja mám češtinu rada, tak sa do knihy pustím čo najskôr.


Odfotené veľmi narýchlo, takže je to zle zaostrené, ale v podstate ide o to, že som vám chcela ukázať moju zásadu, ktorá znie:

Kníh, záložiek a hrnčekov nemám nikdy dosť. 

Možno preto mám 2 nové hrnčeky na čaj a k tomu som si dnes objednala na panta rhei knihu Polibek pro Annu. Už som ju síce čítala, no mala som ju len požičanú a viete... niekedy sa mi proste stane, že sa mi požičaná kniha natoľko zapáči, že ju musím mať na svojej poličke. Tak som zvedavá, kedy Anna dorazí.

Už stačí kecania, idem radšej čítať. Ešte vám ukážem jeden záber Behind the scenes z dnešného fotenia:


Nechcel mi dovoliť fotiť.

14 komentárov :

  1. Krásné fotky a krásná čičina. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Behind the scene :DDDD málo sa smejem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta cicina je uzasnaaa :) a jinak je hezky ze ctes v cestine :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, na češtinu som zvyknutá :)

      Odstrániť
  4. Krásné fotky a samozřejmě ta číča. :D Já mám doma tři. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hledání aljašky si musím taky přečíst.. Krásné fotky, hodně štěstí při čtení Aljašky..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, určite tú knihu skús, mne sa zatiaľ veľmi páči :)

      Odstrániť
  6. Aljaška je fakt úžasná obálka :) heh BTS je fakt super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Souhlasím s tím, že britský paperback Hledání Aljašky je nádherný :)
    Na Zmizelou se chystám .
    Pozdravuj kočičku a vyřiď jí, ať se příště zase nechá vyfotit :D Je krásná <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že sa ti kniha bude páčiť :) Aj číča pozdravuje a ďakuje za kompliment :3 ^_^

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top