11. mája 2014

Vyhodnotenie súťaže o Serafov :)


Konečne je to tu! Prvá súťaž na blogu je za mnou a myslím, že dopadla skvelé. Najprv by som vám všetkým chcela krásne poďakovať za účasť, veľmi si to vážim, že som sa vám konečne mohla nejako odvďačiť a niečo vám podarovať. Aby som vám trochu pripomenula, o čo išlo... Súťažili sme o tie dve krásky hore na obrázku, konkrétne o Piesne Serafov - Čas anjelov a Čas lásky a zla od spisovateľky Anne Rice.

Ak tam dole nenájdete svoje meno, nebuďte smutní a sklamaní. Takto sa totiž cítim ja, keď sa do nejakej súťaže prihlásim a nevyhrám. No buďte v pohode, plánujem totiž ešte množstvo súťaží o skvelé ceny, do ktorých sa budete môcť zapojiť a dúfam, že wanderer-books.blogspot.sk poteší výhrou viacerých ľudí. Chcem tiež poďakovať všetkým ľuďom, ktorí môj blog sledujú a navštevujú, tým, čo občas zanechajú komentár a pochvália moju prácu a tým, čo milujú knihy. No dosť bolo rečí, viem, že vás najviac zaujímajú výsledky:


PIESNE SERAFOV priletia do schránky:



Gratulujem! J Napíš mi prosím ťa adresu, kde ti pošlem výhru J


Ešte raz všetkým ďakujem, boli ste úplne úžasní a vďaka vám sa mi opäť rozšíril wishlist.

5 komentárov :

  1. Wow, ja som vyhrala? Nie je možné :D Ešte aj keď som otvárala tento príspevok, tak som si vravela, že aj tak nič a nakoniec... Jéj, je to super :)
    A ďakujem Zuzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nech sa ti dobre čítajú. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top