11. apríla 2014

Súťaž o Serafov :)


A je to tu! Blog by potreboval niečím oživiť a myslím, že toto je ten správny spôsob. Oficiálne zahajujem prvú súťaž na Knižnom svete a dúfam, že sa vám bude páčiť. 
A o čo vlastne súťažíme? O sériu Piesne Serafov (Čas anjelov, Čas lásky a zla) od spisovateľky Anne Rice J

• Súťaž potrvá od 11. 4. do 11. 5. 2014
• Súťaž je otvorená pre ľudí, ktorí majú slovenskú alebo českú doručovaciu adresu.

Za vyplnenie 4 povinných políčok môžete získať 14 bodov do súťaže.


Veľa šťastia J


a Rafflecopter giveaway

10 komentárov :

  1. Anonymný11/4/14

    Ďakujeme za súťaž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nad týmito knihami už dlho slintám, takže som za súťaž rada :D Jediné, čo ma už fakt štve, je náš ujo Facebook. Nemám, nechcem, no ešteže mám ľudí, čo sa na to dajú nahovoriť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem, že tým fb len hnusne vydieram, ale čo už so mnou narobíte :D

      Odstrániť
  3. Vobec neviem ako dať Google friends connect :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj je to napravo v menu a máš tam takú modrú kolonku, ktorá píše: Pripojiť sa k tejto lokalite :) Dá sa ti tam prihlásiť sa mi zdá, že cez gmail, twitter a ešte niečo :) Ak sa nedá tak nevadí, ja si ťa zaznačím :)

      Odstrániť
    2. Mne tam píše :Adresu DNS servera nie je možné rozpoznať....Jooj a to už vo viacerých súťažiach som mala problém s tým. :/ :)

      Odstrániť
    3. Neboj, tento problém som aj ja mala u viacerých, no aj tak ťa zaradilo do žrebovania, takže žiaden strach :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top