6. apríla 2014

Film Noe

www.filmpro.sk
Včera sme si s bratom urobili menší výlet a od obeda sme boli v meste.
Chystali sme sa na film Noe a okrem neho som si odniesla veľa skvelých spomienok aj na iné veci.
Sobota a dobré autobusové spoje nejdú veľmi ruka v ruke. Tak sme sa od nás vybrali vlakom do menšieho mesta, kde chodím aj do školy a odtiaľ sme mali autobusový spoj rovno do Banskej Bystrice. Vlak samozrejme meškal, takže sme si neboli istý, či ten autobus potom stihneme.

Ale nakoniec sme ho stihli, čo bolo len tak-tak.
Samozrejme, že film mal milión reklám, takže keď sme sa z kina dostali von bolo 19:45 a 20:10 nám mal ísť autobus. Museli sme zájsť pešo na autobusovú stanicu. Cesta by nám obvykle trvala 25 minút, no teraz sme to stihli rovno za 20 (čo nie je až tak veľa :D ) a v daždi. Chvíľu sme ešte počkali a zviezli sa.
Autobus sa vliekol a tak sme skoro nestihli ďalší spoj, ktorým sme už mali ísť priamo domov.
Mali ste vidieť, že len čo sa otvorili dvere autobusu z Banskej Bystrice, všetci cestujúci vrátane mňa a brata vyleteli von a rozutekali sa na všetky smery, akoby mala prísť apokalypsa :D. Všetci totiž chceli stihnúť posledné spoje smerom domov. Mali sme asi tak minútu, možno ani toľko nie, ale my sme to zvládli.


Toľko ponáhľania sa som za celý život nezažila. Ale stálo to za to.

Keď sme boli v BB zašli sme na hodinku aj pól do Panta Rhei, ktoré je obrovské a neskutočne úžasné :3. Samozrejme, že ja som tam len sklamane blúdila medzi policami až kým ku mne nedošiel brat a nepovedal:

On: "Už si si vybrala nejakú knihu?"
Ja: "Čo?"
On: "Knihu. Vybrala si si?"
Ja s rozžiarenou tvárou: "A môžem?"
On: "Hej. Choď si niečo vybrať."
Ja: "Naozaj?"
On: "Hej."
Ja: "Nebude ti to vadiť?"
On: "Nie."
Ja: "100%?"
On: "Choď už."

A vtedy to prišlo. To knižné šialenstvo, niečo ako horúčka. Ste v obrovskom kníhkupectve, niekto vám povie, že vám zaplatí knihu a vy máte toľko skvelých možností. Zrazu zabudnete na svoj wishlist a nemôžete si spomenúť ani na jednu položku, ktorá tam bola napísaná. Kam sa pohnúť najprv? Fantasy a sci-fi? Ľúbostné romány? Film, hudba a divadlo? Fotografia? Detská literatúra? 

A potom to prišlo. Pri mäkkej pohovke, kde sedeli ľudia a čítali si knihy bola knihovnička s nadpisom Anglická beletria. Viete si to predstaviť.

Okamžite som vyštartovala a snažila sa spomenúť si na nejaké knihy v angličtine, ktoré by som chcela, ale momentálne ma tam nič nenapadlo. Až potom keď som tam prišla a sledovala som tie písmenká... až potom... A B C D E F G...




G - Green, John - Looking for Alaska :3

Jasné, že tam bola aj po slovensky, ale v angličtine bola lacnejšia a tú moju treba nejako zlepšovať.

Brat si zase kúpil knihu Zmizelá od Gillian Flynn a už sa pekne vyníma na mojej poličke. Jasné, že som si ju neprivlastnila (* Ani jeho sériu Pána prsteňov som si neprivlastnila, netuším ako sa mi objavila na poličke). Toľko kníh a tak málo času, musím sa hneď pustiť do čítania.

Keď som už mala knihu kúpenú len tak som sa povaľovala na koberci pred detskou literatúrou a sledovala som ostatných ľudí a potom aj nové knihy.
Panta Rhei je niečo ako raj pre knihomoľa, hlavne tá atmosféra je iná ako v ostatných kníhkupectvách. 

Všetky tie pohovky a koberce, na ktorých človek môže len tak sedieť, to všetko je super. Stráviť celú hodinu medzi rôznymi knihami je vážne skvelé. 

Ale teraz mi wishlist praská vo švíkoch.

Moje srdce bažilo aj po iných super "vecičkách". V Panta Rhei som objavila takú malú lampu, ktorú si dáte na knihu a môžete tak čítať aj dlho do noci a nemusíte pri tom zapnúť veľké svetlo. Tiež som našla magnetické záložky do knihy a aj takú chlpatú, ktorá ma na vrchu hlavu nejakého zvieraťa. Cena bola abnormálna (*Ale kuš s takými slovami), ale raz si tú lampu aj záložku kúpim, to predsa tiež patrí ku knihomoľom. 

•••

Film bol skvelý, naozaj úžasný. Na začiatku som videla aj ukážky na Divergenciu, už sme premýšľali, že pôjdeme aj na ňu, ale najprv si musím prečítať knihu a to ešte chvíľu potrvá.

Noe bol skvelý film. Emma bola úžasná, Logan perfektný, len mi tam trochu nesedel Douglas Booth, keďže som ho videla v LOL a v takomto "vážnom" filme ešte nie. Niektoré myšlienky som nepochopila, asi boli na mňa veľmi filozofické a celkovo to pôsobilo naozaj zvláštnym dojmom, hlavne Noe a jeho úloha, ale nakoniec som rada, že som išla.

Najbližšie pôjdem do kina na film Na vine sú hviezdy. Dúfam, že sa mi to podarí, lebo to by som naozaj chcela vidieť medzi prvými ľuďmi. 

Takže na teraz končím. Mala by som sa ísť trochu učiť. No mám rozčítaný Vlčí dar a už to fakt ide do tých najzaujímavejších častí. A hlava sa mi stále otáča k novým knihám. 

Hmm.

Učenie ešte chvíľu počká.


Kde mám knihu?

4 komentáre :

  1. Hral tam aj Douglas Booth? Vôbec som si to nevšimla ani v traileri ani na imdb. Ale to bude asi tým, že ho úplne zatienil Logan Lerman :D
    Na film som chcela ísť tiež, ale dvaja ľudia z môjho okolia mi na to povedali, že to bola blbosť, no s dobrými efektami, takže asi počkám a potom si to pozriem radšej až doma. Šetrím na Amazing Spiderman 2 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hral a bolo to divné :D Logan bol skvelý, taký bad boy :D V podstate to bol kus divný film, nepochopila som toho veľa, asi by som musela mať viac naštudované príbehy z Biblie, ale efekty boli parádne :D Na Amazing Spiderman 2 chcem ísť aj ja, ale neviem, či sa mi to podarí :D No videla som taký obrovský plagát hneď pri vstupe, tak som si povedala, že možno sa mi pošťastí a pôjdem tam :D

      Odstrániť
    2. Takže príď a pôjdeme na Spidermana spolu :D :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top