2. marca 2014

Niečo je vo vzduchu...

... asi to bude konečne jar.
Teda, niežeby som sa netešila. Jar je jedným z mojich najobľúbenejších ročných období. Ale po jari prichádza leto a to už také super nie je. Zase prídu niekoľko stupňové horúčavy a ja budem hľadať aspoň kúsok tieňa, kde sa budem môcť schovať.


Hej, prišla som sa trochu posťažovať. A dať si pauzu od učenia účtovníctva, z ktorého budeme zajtra písať taký fakt mini mini testík na overenie vedomostí. Naozaj sa snažím nevnímať knihy, ktoré na mňa volajú, aby som ich konečne dočítala. Musím sa učiť! Musím si opraviť známku a konečne pochopiť ako sa účtujú ceniny a ako sa účtuje s účtom 261 - Peniaze na ceste. Asi vám to nedáva zmysel a vlastne ani nemá. Buďte radi, že tento predmet nemáte. Inak by vám už nič nedávalo zmysel. :D
Samozrejme, že sa nikto nepozerá na to, či chcem byť účtovníčkou. Aj keby to bola posledná možnosť, nebola by som ňou. Matika nie je niečo, s čím by som chcela stráviť zvyšok svojho života.
Ak sa snažíte pochopiť o čo v účte ide, budete sa väčšinu času cítiť takto:

!!!

Mala by som už so sebou niečo robiť a konečne dočítať Na západe nič nové. Trčí mi to doma už mesiac a
vážne mám taký pocit, že mi príde upomienka, aby som sa konečne ukázala v knižnici a pekne tu knihu vrátila. Nemôžem za to, že sa mi k nej nechce vracať. Má naozaj úžasné myšlienky o živote a o vojne, pochybujem, že takých hlbokých myšlienok by som sa dočkala od chalanov v tomto storočí, no čo už. Nejako sa k tomu nemôžem dostať, ale lepšie povedané... nechce sa mi. Uuf, a je to vonku.
Chýba mi ešte polovica a viem, že ju zvládnem, ale toľko vecí ešte musím urobiť, že keď si spomeniem na dočítanie práve tejto knihy, nájdem si ešte milión iných vecí. A potom sa mi to neskutočne kopí a mám pocit, že letné prázdniny sú ešte ďaleko, aj keď to nie je pravda.
Tieto mesiace ubehnú zase tak nechutne rýchlo, že o chvíľu bude koniec augusta a ja budem tretiačka. A to ma neskutočne desí.
Ten čas.
Ach, bodaj by sa ukázal Doctor v podobe Tennanta a odvliekol ma na neskutočne dlhú cestu vesmírom. Nekonečnú.

-----------------------------------------

Začala som opäť s kreslením. Nie je to žiadna sláva, ale baví ma kresliť si len tak pre seba. Musela som zo seba dostať tie pocity z Doctora a uzavrieť to konečne, aby som sa mohla posunúť k tretej sérii. (*Dokelu, teraz som znela ako človek, ktorý máva posedenie s psychologičkou, aby sa mohol dostať z depresie, ktorú mu spôsobila druhá série Doctora Who :D )
Takže sa presúvam ku tretej sérii, vedela som, že nedokážem trucovať dlho, Tennant mi proste chýba tak ako celý Doctor. BBC som nakoniec nenapísala, ako som mala v pláne. :D
Najprv si však dám re-watching (*Netuším, ako to mám povedať správne, ale snáď ste pochopili :D ) prvej a druhej série, Chris je neskutočne skvelý Doctor, chcem ho vidieť ešte raz.
Takže moje depresívne výtvory:
Ha-ha. Okey, pobavili sme sa. :D
Tennant sa mi celkom podaril, možno sa budete čudovať, že nemá oči, ale radšej som ho nechala bez nich, než by som z neho urobila obyvateľa Raxacoricofallapatorius.
 (*Som pyšná, že to viem konečne vysloviť :D )
Oči sú na kreslenie veľmi ťažké, alebo v tomto prípade oko a ja nechcem kaziť jeho imidž.
Rose vyzerá horšie, oveľa horšie, má fakt divný nos, vypadá veľmi zdeformovane. Mala by som ju prerobiť :D
Z tohto mal byť pôvodne Big Ben, ale načo hnať môj talent (!!!) do detailov? :D
Postačia obyčajné hodiny. :D


----------------------------------------------

Medzi tie veci, ktoré sa mi kopia prikladám aj čas na odpísanie listu mojej kamarátke do Ruska. Určite všetci poznáte pojem "penfriend" a ja som si jednu takú našla a tak si s ňou dopisujem. Samozrejme, že keby mi dala svoj facebook, bolo by to lacnejšie a rýchlejšie, ale obe sme sa zhodli na tom, že písanie klasických listov je zábavnejšie a má to svoje čaro.
Proste neviete, kedy najbližší list dostanete a čo v ňom bude a je to zábava. 
Písala mi ešte pred Vianocami a ja som jej stále nenapísala, hanba mi. Musím to konečne napraviť a poslať jej list aj dlhé ospravedlnenie. 
------------------------------------------------------

Možno ste si niektorí podľa môjho GR profilu všimli, že si dávam re-reading Twilight ságy. Je to sranda, čítať to po niekoľký krát. Človek si oživí niektoré detaily a napadne mu veľa vecí, ktoré mu predtým nenapadli.
Som už pri poslednej knihe a musím povedať, že sa mi niečím páči viac ako ostatné. Možno preto, že Edward akoby bol odsunutý do úzadia, čo mne neprekáža. A Jacobovi sa dalo viac miesta. Jeho časť knihy je svižná, dobre sa číta a má taký chlapčenský nádych.
Fakticky!


Musím sa tiež pochváliť nádhernou záložkou do kníh, ktorú som dostala od svojej dobrej kamarátky na svoje sedemnáste narodeniny.

---------------------------------------------
Fakt by som sa mala ísť učiť úštovníctvo.........
No nič, idem radšej pozerať Doctora :D

Auf wiedersehen :) (bŕŕ!!!)

12 komentárov :

  1. Jó, účto mají na ekonomce, já jsem naštěstí/bohužel na gymplu, kde je matika tedy šílená, ale když to tak čtu, na učto to nemá. I když si někdy při hodinách přijdu jak na zájezdu v Japonsku:)
    PROKRASTINACE VLÁDNE SVĚTEM! A se jdu koukat na Sherlocka. Jop, taky bych se měla učit. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som chcela ísť tiež na gympel, ale tá matika ma odradila :D Som spokojná tam, kde som, len toho učenia by mohlo byť aj menej :D

      Odstrániť
  2. Chodím na obchodnú a tak ti poviem, že zaúčtovať peniaze na ceste je ešte malina...a tiež som tak, že ten predmet neznášam a nikdy nechcem byť účtovníčkou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme si vždy z našich obchoďákov robili srandu, že oni budú z účta maturovať a smiali sme sa im... :D Pokým nám triedna nepovedala, že časť účta budeme mať na mature aj my... :D :D Potom nás smiech prešiel veľmi rýchlo :D

      Odstrániť
  3. Môžeme si podať ruky, s účtom 261 je mám problém aj ja. Furt to akosi nechápem, hlavné, že všetko ostatné je mi úplne jasné a to už preberáme aj vnútropodnikové faktúry a zahraničných dodávateľov, kde treba počítať ešte aj clo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúú, ani mi nehovor :D Mne stačí tu iba pokladnica a bankový účet a 261 :D Ja nechcem žiadne clo :D :D

      Odstrániť
  4. Na západe nič nové. Povinná literatúra čo? :) Aj ja som to tento rok musela povinne čítať, na prekvapenie ma kniha aj dosť bavila :)
    Prajem šťastie na teste ! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa strašne páčia tie myšlienky tam, lebo niektoré sú dosť hlboké a veľa z nich som si napísala.. :D Ďakujem, šťastie som mala .. :)

      Odstrániť
  5. Pěkně kreslíš :) Re-reading Twilight ságy si taky plánuji. Jen ještě nevím kdy přesně :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem... :) Horšie je to už s farbami, preto tie obrázky nechávam len takto :D Ja som si ho ani naplánovala, len som si jedného dňa povedala, že si treba oživiť pamäť a už som držala Twilight v ruke..:D

      Odstrániť
  6. Remarque patřil k mojim oblíbencům, co se týkalo povinné četby, jinak jsme měli všechno, co mě nebavilo:) S účetnictvím jsem taky dost bojovala, jako se vším, kde je nutnost použití čísel...Kreslíš moc hezky, kresli víc! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa dosť desím poézie, tú si nechávam na koniec, s tým budem musieť bojovať dlhšie.. :D Vďaka blogu som zistila, že sa tu túlajú ďalšie účtovnícke duše :D Ďakujem :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top