1. januára 2014

Veľká čítacia výzva na rok 2014

Tak som sa teda rozhodla zapojiť do novej výzvy, ktorú má na svedomí Nikki Finn. Keď som si ju prehliadla prvý krát, pomyslela som si, že nebudem preháňať. Viem, že cez školský rok som vyťažená a že mám toho neskutočne veľa, ale tak ma naštvalo to, že som nedokázala splniť ani tú malú výzvu na Goodreads a prečítať 30 kníh. A tak som si toho na plecia naložila tento rok viac a dúfam, že tieto nové výzvy pokorím hravo.

Prečítať 10 rôznych kníh z rôznych sérií:
1. Rudá jako rubín (Kerstin Gier - Drahokamy)
2. Zber kostí (Samantha Shannon - Zber kostí)
3. Súmrak (Stephenie Meyer - Twilight sága)  
4. Medzi nebom a zemou (Stacey Kade)
5. Magická príťažlivosť (Kronika Cambion - Jaime Reed)
6. Na počiatku bolo koleso (Zuzka Slaninka)
7.  Proroctvo (Bohovia Olympu - Rick Riordan)
8. Mesto kostí (Cassandra Clare)
9. Žiarenie (Stephen King)
10. Prozreteľnosť (Jamie McGuire)

Prečítať 10 kníh z mojej knihovníčky (kúpené pred rokom 2014):
Túto kategóriu bohužiaľ robiť nebudem, lebo všetky knihy pred rokom 2014 som prečítala :D


Prečítať 5 kníh v angličtine:
1.      Looking for Alaska
2.      Fight Club
3.      The Alchemist
4.      
5.      

Rozčítať 3 nové knižné série:
1. Drahokamy (Kerstin Gier)
2. Zber kostí (Samantha Shannon)
3. Medzi nebom a zemou (Stacey Kade)

Prečítať 10 kníh, ktoré majú na obale prevažne tieto farby:
1.     biela - Prežite rozchod s úsmevom (Susan J. Elliott)
2.     žltá/oranžová - Nezlomený (Laura Hillenbrand)
3.     ružová - Rudá jako rubín (Kerstin Gier)
4.     červená - Medzi nebom a zemou 2 - Kráľovná duchov
5.     modrá Modrá jako safír (Kerstin Gier)
6.     zelená - Zelená jako smaragd (Kerstin Gier)
7.     čierna - Dve dievčatká v belasom (Mary Higgins Clark)
8.     šedá - Temná strana Švédska (John-Henri Holmberg)
9.     hnedá/zlatá - Kto chytá v žite (J. D. Salinger)
10.   fialová - Magická príťažlivosť (Jaimee Reed)

Prečítať knihy začínajúce na dané písmeno v abecede:
A
B - Buď silná:  365 dní v roku (Demi Lovato)
C
D - Dve dievčatká v belasom (Mary Higgins Clark)
E - Eleanor a Park
 F - Fight Club
G
H - Hostiteľ (Stephenie Meyer)
CH
I
J - Ja a moja príšera (Dick King-Smith)
K - Kto chytá v žite (J. D. Salinger)
L - Lakomec (Molière)
M - Modrá jako safír (Kerstin Gier)
N - Nov (Stephenie Meyer)
O - Odviaž sa! - Môj bláznivý zápisník (Keri Smith)
P - Polibek pro Annu (Stephanie Perkins)
R - Rudá jako rubín (Kerstin Gier)
S - Súmrak (Stephenie Meyer)
T - Typické americké dievča (Meg Cabot)
U - Úsvit (Stephenie Meyer)
V - Vlčí dar (Anne Rice)
Y
Z - Zber kostí (Samantha Shannon)

Prečítať knihy 5 autorov rôznych národností:
1.      Kto chytá v žite (J. D. Salinger - americká)
2.      Kapitánova dcéra (A. S. Puškin - ruská)
3.      Lakomec (Molière - francúzska)
4.      Ja a moja príšera (Dick King-Smith - anglická)
5.      Rudá jako rubín (Kierstin Gier - nemecká)

Prečítať knihy 5 nových autorov, ktoré som doposiaľ nečítala:
1.      Kto chytá v žite (J. D. Salinger)
2.      Lakomec (Molière)
3.      Kapitánova dcéra (A. S. Puškin)
4.      Ja a moja príšera (Dick King-Smith)
5.      Dve dievčatká v belasom (Mary Higgins Clark)

Prečítať 5 rôznych kníh, ktorých názov obsahuje:
1 slovo - Lakomec (Molière)
2 slova - Kapitánova dcéra (A. S. Puškin)
3 slova - Typické americké dievča (Meg Cabot)
4 slova - Kto chytá v žite (J. D. Salinger)
5 slov - Odviaž sa! - Môj bláznivý zápisník (Keri Smith)

6 komentárov :

  1. Tak nech sa ti to podarí. Tento rok mám toho príliš veľa, aby som sa na to dala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, dúfam, že sa mi to podarí :D Aj ja som si hovorila, nech to radšej nerobím, že budem ľutovať, ale tak... už som sa na to dala :D

      Odstrániť
  2. Taky jsem se zapojila, jsem zvědavá, jestli to zvládnu.:-) ¨
    Ale když píšeš, že máš všechny knížky z knihovny přečtené, tak si uvědomuji, že já asi taky.:-D Možná to změním na knížky u nás doma, u mamky určitě nějaké najdu.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa je ten problém, že z mojej rodiny nečíta nikto okrem môjho brata a on väčšinou len e-booky, ktoré by mňa nezaujímali :D

      Odstrániť
  3. Já jsem se zúčastnila právě té druhé výzvy. A dala jsem si na rok 2014 k přečtení 70 knih. Už teď toho lituji, protože vím, že nemám šanci to stihnout :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to si hovorím aj ja :D Nemám šancu to stihnúť :D ale čo, bude sranda :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top