1. januára 2014

Rok 2013



Ospravedlňujem sa, ale ja som strašne lenivý človek a je dosť ťažké napísať nejaký článok, keď vás tlačí čas. Nakoniec som si povedala, že nebude na škodu zaviesť na blogu nejakú tradície a toto by mohla byť jedná z nich. Koncoročné zhrnutie (*Ktoré si niekto robí už na nový rok, že? :D ).

Rok 2013 mi priniesol do života zmeny. Rozhodla som sa, že začnem s knižným blogom a že svoju lásku ku knihám budem šíriť takýmto spôsobom. Blog som si založila v júli a pomaly, pomaličky to tu celé vediem neznámym smerom.

Musím povedať, že vďaka blogu som spoznala množstvo skvelých ľudí, ktorých blogy rada sledujem a navštevujem. Nebudem tu vypisovať mená, je to úplne zbytočne, pretože niekoho by som nespomenula, na niekoho by som zabudla... Každopádne, vy, ktorí chodíte na môj blog, či sa už ozvete v komentároch alebo len čítate články, všetkým vám ďakujem. Ste skvelí a ja vás zbožňujem za to, že mi dodávate odvahu pokračovať.

Nové blogy sa v blogovom svete ťažko presadia a ja som rada, že som vás niečim upútala alebo zaujala aspoň na toľko, že sa raz za čas na wanderer-books opäť zatúlate. Každé nové kliknutie na stránku alebo nové čísla na počítadlo návštevnosti mi robia neskutočnú radosť.

Niekedy mám pocit, že žijem na konci sveta, kde som len ja a od vás ostatných ma oddeľuje obrovská priepasť. Dúfam, že raz budem mať možnosť ísť na nejaký knižný zraz a všetkých do jedného vás stretnúť, pokecať si s vami a pozvať vás na čaj. Potom budem vedieť, že ste naozaj skutoční a že to, čo tu robím má naozaj nejaký zmysel.

Poďme preč od depresívnej nálady. Dúfam, že tento blog bude pokračovať stále vyššie a vyššie a že ma to neprestane baviť. A hlavne dúfam, že bude dostatok času venovať sa tomu a venovať sa knižkám. Aby som sa k tomu všetkému dotlačila a aby som to nejako zapečatila, rozhodla som sa, že do nového roka pôjdem vo veľkom.
Tohtoročnú výzvu na Goodreads som nesplnila a to som mala len 30 kníh. Tak som si povedala, že sa tento rok nenechám ponížiť! Tento rok bude náročný, viem, čo všetko ma v škole čaká, ale ja sa cez to dostanem, už to nemôže byť horšie. Tento rok musí byť lepší ako ten predošlý! Musí! 
Mám pocit, že sa mi tieto roky zlievajú do jedného. Vždy je to rovnaké a keď príde odpočítavanie posledných sekúnd, mám pocit, že na nič dobre spomínať nemôžem a že všetko bolo rovnaké ako predošlý rok. Preto musí byť tento rok lepší! Aby som si mohla povedať: "Stálo to za to."
Tak prečo, dopekla, neurobiť z roku 2014 obrovskú výzvu? A ja ju rada pokorím!
Povedzme, že viem férovo prehrávať. Ale tiež viem s hrdosťou vyhrávať. Preto si to okorením a urobím tento rok poriadne ťažkým.
Poprosím bubny. Tum-tum-tum-tutum-tum!!!
Rozhodla som sa zapojiť do výzvy od Nikki Finn. A tiež do výziev od Hanyuu. A do novej výzvy na Goodreads, kde som si naložila 40 kníh.
Ták. Dúfam, že to naozaj bude stáť za to.


Keďže som bola maximálne lenivá, nenapísala som vám včera žiadne prianie. Preto to urobím teraz. Prajem vám Šťastný Nový Rok. Prajem vám veľa šťastia. Obrovské množstvo šťastia. Pretože nezabúdajte... ak máte šťastie, máte aj všetko ostatné! :)

6 komentárov :

  1. Tak ako aj minulý rok, aj teraz, som si dala 30 kníh a potom budem navyšovať.
    Hm, 40 kníh sa dá zvládnuť, (tento) minulý rok som zistila, že sa to dá. (Stále sa mi pletú tie roky! :D)

    Aj tebe prajem všetko dobré v Novom roku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že to zvládnem :D ...o tom mi hovor, ešte pár mesiacov si budem musieť zvyknúť na to, že namiesto 2013 budem musieť písať 2014 :D

      Odstrániť
  2. Pre mňa je popri rodine priateľovi kamarátoch a škole aj 40 kníh výzva :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, preto som si toho naložila viac :D A skúsiť, či to zvládnem :D

      Odstrániť
  3. Krásný Nový rok a ať se Ti podaří tu letošní výzvu překonat! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top