31. januára 2014

Na vine sú hviezdy - konečne sme sa dočkali traileru!

Keď som prvý krát videla plagát k filmu, rozplývala som sa. Veľmi sa mi páči, veď v jednoduchosti je krása.
No keď som si ho prezrela druhý krát, viac som si začala všímať detaily. A potom som konverzovala s mojím bratom (ja sa zaujímam o literatúru, on viac o filmy):

Ja: "Hej, nie je to náhodou ten típek, čo hral v Carrie? Ako sa volal..."
On: "Ansel Elgort?"
Ja: "To je jedno. Hral v Carrie nie?"
On: "Hej hral."
Ja (*opäť hľadiac na obálku): :33

Teším sa. Neviete si predstaviť, ako neskutočne sa teším.
Do kina veľmi nechodím, takže všetky filmy vidím približne o mesiac po premiére, čo je naozaj škoda, pretože vždy preskakujem články s recenziami.
Kino je od miesta, kde bývam dosť ďaleko a tak je problém trepať sa niekde len kvôli tomu, aby som si pozrela film a odišla. Preto to väčšinou nechám tak a čakám kedy sa objaví na internete. No povedala som si, že na TFIOS musím ísť. Tak veľmi chcem vidieť film medzi prvými a nečakať mesiac alebo dva kým ho uvidím aj ja!



Ale teraz k traileru:

Moja reakcia po dopozeraní:
asdjhakfhakrhamnc,ymxncvalrifhydfn!!!!!!!
To je čo? Chcú mi privodiť zástavu srdca? To je... ááách... chcem to vidieť, musím to vidieť!!
Všetky scény, ktoré sa tam objavili si pamätám z knihy, dokonca aj tie rozhovory ponechali. Okamžite som obletela filmové stránky a všetci sa vyjadrovali kladne. Ak to nepokašlú, ak to len urobia dobre a nechajú to podľa knihy... môžme sa dočkať naozaj úžasnej filmovej adaptácie. Okey? Okey?!

Viete, čo je na nedočkavých fanúšikoch to najlepšie? Stačí pár sekúnd po zverejnení a prinesú vám zostrihaný celý trailer do obrázkov. Sú skvelí.



Aký je váš názor? :)

11 komentárov :

  1. Mamka mi řekla, že až film vyjde, tak na něj se mnou půjde (ona už nebyla v kině roky :D), a že u něj budeme společně brečet. Docela se těším, protože knížka byla opravdu emotivní. Sice jsem u ní nebrečela, ale u filmů jsem víc nakřáplá. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja pôjdem do kina možno s bratom, lebo on je filmový maniak a toto ho celkom zaujalo :D Tak som zvedavá, či nám to vyjde.. :D

      Odstrániť
  2. Trailer vypadá skvěle. Teď se na film těším ještě víc. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teším sa ako malé decko :3
    A čo sa týka traileru tak ma rozplakal. Prvý trailer pri ktorom som sa rozplakala (no ale nie tak brutálne)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Brutálne plakanie si šetríme až na film :D

      Odstrániť
  4. Jenom jsem četla (asi na twitteru), že je k tomu trailer, a okamžitě jsem pádila na YouTube, abych byla mezi prvními, kdo to uvidí! A po traileru jsem, jako většina knihomolů, co tuto knihu zbožňuje, si ten trailer pustila znova a znova! Těším se jak malé dítě, ale bude to pecka! :3 Do kina půdu snad na premiérovku, jestli to vyjde. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja dúfam, že mi to kino vôbec vyjde :D Ale malo by, už som si to celé naplánovala a veľmi sa teším :33 Aj ja som si ten trailer púšťala niekoľko krát, proste to bude skvelé :33

      Odstrániť
  5. ten trailer jsem teď viděla poprvý a mám z něj husinu o.O do kina se strašně moc těším! doufám, že se tam teda taky dostaneš :) Gusovi (ne, nepamatuju si, jak se jmenuje ten herec) hrozně sluší ten oblek, jak ho má v restauraci :3 většinou mnohem víc brečím u knížek než u filmů, ale řekla bych, že tohle taky slušně prořvu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj ja dúfam, že sa nič nepokazí a budem tam môcť ísť :) Mne sa Gus páči na tej prvej fotke, čo som pridala :33 Ja revem pri knihe či pri filme, je mi to jedno :D Mňa dokáže rozplakať veľa vecí :D

      Odstrániť
  6. Ahoj...ja som knihu nečítala...ale videla som film...a je stokrát lepši ako trailer...určite odporúčam ísť sa pozrieť do kina...úžasný zážitok :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top