19. januára 2014

13. 1. - 18. 1.

Ďalší neuveriteľný týždeň. A ja som ho prežila bez ujmy, fakt sa čudujem. Myslela som si, že niekedy v strede týždňa dostanem hysterický záchvat. Ale pekne po poriadku.



Poznáte to, keď si z vás chcú profesori robiť srandu a tak vám všetky polročné písomky a skúšania narvú do jedného týždňa? Ďakujem pekne, ale 1. apríl ešte nie je.
*week


V pondelok opäť moje milované účto. Polročná písomka. Myslela som si, že ju hravo zvládnem, keďže podobné príklady som robila aj na predošlých písomkách a dostala som z nich jednotky. Och, ako som sa mýlila. Urobila som chyby aj tam, kde sa urobiť nedali.


Za tým polročná písomka z matematiky. A ja som ju vedela celú. Skoro som tam od šťastia vyskočila z okna. To sa mi ešte nikdy nestalo.


V utorok som sa dozvedela, že vo štvrtok idem na okresné kolo anglickej olympiády.


V stredu som ostala na krúžku s naším lektorom anglického jazyka (z Nového Zélandu, ktorý po slovensky nevie ani trochu). Bála som sa, že nebude rozumieť, čo hovorím, ale nakoniec povedal, že moja angličtina je dobrá a že rozumie všetkému, čo poviem.
Vôbec mu nevadilo, že som mu povedala, že môj brat maturoval na vojenskej škole, namiesto gymnázia.
(No čo? :D Všetci robíme chyby! :D )


Štvrtok bol ten osudný deň, keď som bola na tej hnusnej olympiáde. Test bol celkom v pohode, ale keď prišla ústna skúška, už som si tak nedôverovala. Profesorky mi dali taký papier, kde bolo 5 obrázkov a mala som z nich vytvoriť nejaký príbeh. Z tamtých obrázkov? Mission Impossible!
S profesorkou som potom mala roll-play (hrať nejakú situáciu), pričom ona bola niekto zo zahraničia a ja som jej mala vysvetliť fungovanie dopravy (autobusy, trolejbusy, vlaky, taxi...) tu na Slovensku.


Skončila som tretia. Dokelu!



V piatok ma skúšala z TSC (technológia služieb cestovného ruchu). Mala som tam len známku z písomky a za aktivitu. Myslela som si, že to bude poriadne dlhá odpoveď, ale nakoniec som jej tam odpovedala na jednu otázku a finito. A z matiky som dostala jednotku :3

!!!SPOILER!!!
Včera som dopozerala druhú sériu Doctora. Ja som začala pozerať Doctora len prednedávnom, ale myslím, že som s tým aj rýchlo skončila. Bez Rose to nebude ono, plakala som ako malé decko, keď som ten idiotský koniec videla. Dokonca jej ani nestihol povedať, že ju miluje. A keď jej povedal, že sa už neuvidia, lebo to nie je možné... Prečo?!!!




Sprosté emócie. V tú chvíľu, keď som ten koniec dopozerala, želala som si, aby ma zmenili na cybermana.
Okamžite sa idem pustiť do písania fanfiction, kde budú všetci šťastne žiť do smrti, lebo oni si to zaslúžia. Pretože u mňa to nie je žiaden Jack a Rose z Titanicu, alebo Romeo a Júlia od Shakespeara.
Ale Doctor a Rose! ("I'm burning up a sun just to say goodbye.")

I'm travelling again. Through the time and space. Across the universe.
Alone.
I've never been so alone like in this moment.
Universe will never be the same without you, Rose Tyler.

8 komentárov :

  1. Neprestaneš pozerať Doctora, keď ti poviem, že Rose ešte bude? :D A ja som ju aj tak moc nemusela, lebo ja zbožňujem zo spoločníčok najviac Donnu (ale nie v špeciály, tam mi vadila, ale v štvrtej sérii je perfektná).
    Ale vážne, kvôli niečomu takému to neprestávaj pozerať. Za prvé je tam stále David (ale aj keď nebude tak to neprestaň pozerať, lebo aj Matt je perfektný) a za druhé... no, proste je to perfektné :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bude ešte v jednej časti? :D To bude potom ešte horšie :D Ja zo spoločníčok poznám zatiaľ len Rose a veľmi som si ju obľúbila :D Toto som mala aj s Christopherom Ecclestonom, keď regeneroval :D Nevedela som si predstaviť, že by bol namiesto neho nejaký iný Doctor, ale keď som vedela, že v tejto úlohe bude Tennant, tak som sa potešila :D Ale nahradiť Rose, to už je trochu moc :D Neviem, či si na iné spoločníčky zvyknem a či si vôbec potom zvyknem na Matta :D Ale inak Doctora hodnotím kladne :D

      Odstrániť
  2. Úžasný článek! My jsme ve škole měli tak samé písemky a ještě máme další týden. Už aby to bylo za mnou! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nám povedali, že do piatku 17. 1. majú byť známky uzatvorené :D A popritom písomky budeme písať ešte aj tento týždeň :D

      Odstrániť
  3. Skvělý článek. Mě se nahromadily všechny písemky na zítřek a na úterý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My máme každý deň zopár písomiek, tak ťa úplne chápem :D

      Odstrániť
  4. To si měla fakt pernej tejden, no my taky :) Na Doctora se chci kouknout v nejbližší době, takže jsem spojler nečetla, naštěstí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Doctor je skvelý, je dobré, že si si nepozerala spoiler :D nechcem tu nič vyzrádzať, ale musela som sa vypísať :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top