25. decembra 2013

Vianoce u Wanderer :) (3. časť)

Prichádzam s ďalším článkom a zároveň aj posledným, ktorý mal byť vlastne včera, ale veď to poznáte. Nastal nekonečný zhon, nikto nevedel nič nájsť, všetci boli nervózni, nikto nič nestíhal a tak. A popravde, ani som nemala chuť na Vianoce zapínať počítač a niečo na blogu robiť, preto vám článok píšem až teraz.

Štedrý deň u mňa začal ako každý rok. Nevstala som veľmi skoro, ale ani neskoro. Naraňajkovala som sa, pretože u mňa nikdy nefungovala tá vec so zlatým prasiatkom, pre ktoré by som mala hladovať :D
A potom som pozerala vianočné filmy a rozprávky, ktoré jednoducho milujem a aj keď ich vidím po miliónty krát, vždy ma neskutočne bavia. Medzitým som čítala The Perks of Being a Wallflower a neskutočne sa tešila na večeru a pocit pohody, keď si všetci sadneme za jeden stôl a budeme spolu jesť.
Nemyslite si však, že som len celý deň vysedávala a nič nerobila. Pomáhala som mame a prestrela stôl. Na ten med mám skvelé spomienky :D Ak nejakému dieťaťu v rodine nebude chutiť med, skúste mu ho dať v takejto tube. Všetko, čo je nezvyčajné alebo roztomilé deti zaujme. Tak ako mňa :D
Idem sa pochváliť dvoma darčekmi, ktoré ma potešili najviac. Jasné, že som sa tešila zo všetkých, ale tieto dva boli také špeciálne. Prvý je kniha Na vine sú hviezdy od Johna Greena. Nedala som mame pokoj a vkuse jej vykladala o tom, že toho autora všetci chvália a že táto kniha je bestseller, etc. :D             A keď som roztrhla baliaci papier a z neho vykukla táto kniha, neskutočne ma to potešilo.                                                            
Ďalšie príjemne prekvapenie bolo nové ťažítko. Myslím si, že ťažítka sú najlepšie darčeky na svete, hneď po knihách. Tu je:
Kráááásne :33
Dokonca som vám ani nepopriala Šťastné a Veselé. Takže mám na to priestor teraz.

Šťastné a Veselé Vianoce a Šťastný Nový Rok 2014, nezabudnite si pri novoročnom prípitku želať niečo pekné do nového roka.

S novým rokom prichádzajú aj zmeny a preto by ma zaujímalo, čo by ste povedali na to, keby som začala aj s videami a či by ste o to mali nejaký záujem :)

Aké boli Vianoce u vás? Čo ste dostali? :)

4 komentáre :

  1. Tyhle články o vánocích mě hrozně baví. :-D Jednoznačně jsem pro videa, určitě co nejdřív! :-D
    A přeji krásné svátky. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj ja tebe prajem krásne sviatky :33

      Odstrániť
  2. Mobil je fakt pěknej! :)) A Hvězdy nám nepřály? :3 No, tak to si přál pod stromeček snad každý. (Kdo tu knihu doma samozřejmě ještě nemá.) :D
    Videa! :)
    A i já přeji krásné svátky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už mám pár strán za sebou a neskutočne sa mi tá kniha páči :D :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top