22. decembra 2013

Vianoce u Wanderer :) (1. časť)

Tentokrát je tu Wanderer s vlastným projektom, ak by sa to tak dalo nazvať. A o čo ide? Chcem tu to "ticho" vyplniť aj niečim iným ako recenziami a článkami na nejakú tému. Vianoce u Wanderer vlastne nie je knižný projekt. Posledné dva dni a potom na štedrý deň napíšem jeden článok o tom, ako trávim Vianočné sviatky. Možno to nemá žiaden zmysel, ale ja mám Vianoce rada a sú mojim obľúbeným sviatkom, tak tu chcem niečo o nich napísať.


Anyway, ako takú malú zmenu ste si tu na wanderer-books mohli všimnúť nový design. Dúfam, že vám neprivodil infarkt myokardu (*tvári sa, že jej ide biola aj keď ju v škole nemajú) alebo problémy s očami. Keď som si tento blog založila, hovorila som si, že design nebudem meniť nikdy, že ostane taký jednoduchý už navždy, pretože je s tým veľa roboty, vkuse niečo nastavovať, prestavovať a šťúrať sa v HTML kódoch (*Najlepšie je, že vlastne ani nemám páru, čo to je, ale aj tak s tým pracujem :D ). Miška, dievča, ktoré mi napísalo na e-mail, mi poradila, aby som skúsila jednu stránku, z ktorej som si stiahla background a pozadie som dotvorila. Takže ti pekne ďakujem.
Nemám veľké estetické cítenie, čo sa týka týchto vecí a tak dúfam, že to aspoň trochu ladí, navyše som tu chcela mať vlastný design a nejaké pekné pozadie, aby to tu vyzeralo útulnejšie. Dúfam, že som úlohu splnila ;)
Viete, čo mám na Vianociach tak rada? Vlastne... všetko. Od ozdobovania stromčeka, mojej izby, po pečenie a vyjedanie koláčov a vyjedanie ovocia. Milujem vianočné pesničky a vianočné filmy a celú tú vianočnú atmosféru, ktorá už po rokoch pomaly vyprcháva, ale predsa len je tu stále.
Dnešný deň som začala tým, že som si pustila vianočné pesničky a trochu ešte ozdobovala svoju izbu. Viete, na Vianoce nemáte proste nikdy dosť ozdôb. Niekedy mám pocit, že moja izba vyzerá veľmi gýčovo, ale vlastne o tom sú Vianoce nie? Američanom nerobí problém si na celý dom namontovať svetlá a von si dať ešte tie nafukovacie postavy. Ja som ešte mierna.
Tú reťaz na obrázku by som vám odfotila aj celú, ale bolo by zlé svetlo, tak som musela len takto, aby ste si to mohli aspoň predstaviť. Mám ju nad celým oknom.

Na parapete mám toho strašne veľa. Je tam jeden plyšák, dva stromčeky šťastia, kaktus (*Konečne ide kvitnúť, je zvláštne, že v zime), a potom dve sošky snehuliakov, ten blikajúci stromček, ktorý som dostala od mojej kamarátky ako darček a ešte tam mám aj snehové gule (*Myslím, že sa volajú snehové ťažítka alebo podobne), ktoré zbieram, aj keď je ich zatiaľ tak málo, ku každej mám skvelú spomienku.
Ako darček ma dokážu potešiť asi najviac, vždy keď idem okolo nich, potrasiem nimi.
Ozdoby, ktoré na Vianoce nesmú chýbať.
Teda, u mňa asi nikdy nesmú chýbať :D
Najviac mám rada asi to ťažítko z Londýna, pretože som ho hľadala dosť dlho a bolo za tri libry. To ma však neodradilo od toho, aby som ho zobrala. Aj keď viac som chcela také väčšie, aké majú deti vo filmoch, to však bolo za štrnásť libier. Môj sen sa rozplynul. :D
To prvé je z Londýna, druhé mám už pár rokov z obchodu v meste, to tretie veľké vzadu mám z tesca, keď sme boli pred pár rokmi na nákupoch ( :D ), to štvrté malinké mám od starkého, pravdepodobne ho kúpil keď bol v Tatrách a posledné s obrovským Mikulášom mám z jarmoku.
Tak čo, máte už napečené? My zatiaľ len tie malé koláčiky, ktoré nazývam sucháre. Tie klasické koláče s plnkou ešte nemáme, ale moja mama je majster, ona to všetko stihne.
Ja mám pečenie rada. Teda, skôr by som to nazvala vykrajovanie. A potom mám rada klasické vyjedanie.
Najlepšie na štedrom dni je, že sa poriadne najete večer, potom si napríklad sadnete k televízoru a pozeráte filmy a k tomu si ešte zoberiete plný tanier koláčov, ovocie, poprípade rybu alebo rezne. :D
Vianoce sú aj o prežieraní sa. Aspoň raz za rok. :D

Sucháre ešte treba ozdobiť, čo u mňa znamená, že ich ocukrujem a polejem čokoládou, je to veľmi náročná práca, ktorá si vyžaduje vysoko zodpovedného človeka. 
Čo sa týka jedla a podobne, snažím sa nahovoriť mamu, aby konečne vyskúšala nejaký vianočný punč. Ja som ho už raz pila na návšteve, bol robený z jabĺk a keď sa pije za horúca, je božský. Takže určite všetci vyskúšajte! :D
Idem sa ja ešte pustiť do toho čítania, musím toho teraz cez prázdniny stihnúť viac ako dosť. Na učenie ešte nemyslím, aj keď by som asi mala stresovať, pretože som si zabudla celú ekonomiku v škole a po prázdninách z nej píšeme. Ako inak, to je moje šťastie.                                                              Kníh tu mám teraz kopu. Neviem, či som si vianočné prázdniny pomýlila s letnými, pretože som si pomyslela, že bude dosť času, tak som si zobrala z knižnice hneď niekoľko kníh. Musím sa už konečne pustiť aj do toho Hamleta a ešte musím dočítať Charlieho, čo je teraz prvoradé. Čítam ho po anglicky a plne sa pri tom sústredím, aby som si z toho aj niečo odniesla :D . V januári ma totiž čaká okresné kolo v anglickej olympiáde, na ktoré sa veľmi neteším, ale čo už.

Vytiahla som si dokonca aj môj vianočný hrnček na čaj. Ja viem, je to divné, že mám hrnčeky osobne na každé obdobie, ale čaj musí byť len v tom najlepšom.
Nebudem predsa z vianočného hrnčeka piť v lete :D
Zajtra očakávajte ďalší článok :)

12 komentárov :

  1. Hrneček je parádní a musím říct, že design se mi moc líbí. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Design sa mi naozaj páči :) záhlavie je veľmi pekné a vodí ten pocit keď je vonku chladno,sneží a ty sedíš v posteli a v jednej ruke držíš šálku s teplou čokoládou alebo čajom a v druhej knižku :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, chcela som mať vlastný design, tak som sa do toho pustila :D lebo ten predošlý tu strašil dlho :D

      Odstrániť
    2. Predošlí nebol tvoj vlastný? :O

      Odstrániť
    3. nie, ten som si stiahla z deviantartu :D :D

      Odstrániť
    4. :O nevedela som že si dokážem design na blogger stiahnuť na deviantarte :D Teraz aspoň viem :D

      Odstrániť
    5. :D niektoré designy sú tam naozaj pekné :)

      Odstrániť
  3. Ja mám rada vianočné ťažitka, ale mám ich iba dve.
    Neboj, nie si čudná, aj ja mám hrnčeky na každé príležitosti. Teraz mám napríklad snehuliačiu rodinku :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si tie ťažítka kupujem len pri špeciálnych príležitostiach alebo mi ich niekto kúpi :D chcela by som ich viac :D
      uff tak to je dobre, lebo som si fakt myslela, že to vyznie divne, keď to to o tých hrnčekoch napíšem :D :D

      Odstrániť
  4. Skvělý článek, krásné fotky. Ta těžítka jsou naprosto parádní, já mám pro takové věci ohromnou slabost, žádné Vánoční sice nemám, ale když je tu tak vidím, až bude nějaká příležitost, určitě si nějaké pořídím! :-) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich proste milujem a vždy ich musím mať niekde vystavené :D :D ..a ďakujem :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top