12. decembra 2013

9. 12. 2013 - 12. 12. 2013

Okey, takže toto je môj prvý článok do rubriky, ktorú som nazvala Gif týždeň alebo Zápisky. Celkom výstižne, nie? :D Tieto články ma u iných blogerov strašne bavia, pretože gify sú naozaj skvelé a môžete nimi veľa vyjadriť. Preto som sa rozhodla, že budem robiť to isté :D (Odporúčam aj prečítať si recenzie doplnené o gify, o zábavu budete mať postarané :D )

Pondelok začal celkom fajn. Vstala som a dokonca som mala aj povznesenú náladu.


Celý deň bol fajn, vážne. Dokonca som sa dozvedela, že nám odpadol povinný krúžok. Ale štvrtá hodina bola moja osobná smrť. Účtovníctvo. Dobrá nálada zmizla hneď po vete: "Vytiahnite si papiere."



Hodinu som tam v strese kreslila súvahu, otvárala a zatvárala účty, účtovala a znova stresovala. Viete o čom je účtovníctvo? Stačí urobiť jeden zlý krok. Jeden. A môžete všetko robiť odznova, pretože neviete, kde ste urobili chybu.


Akoby toho nebolo málo. Hneď za účtom nastala matika. Vážne, kto vymýšľa ten rozvrh?


Prišla som domov a polhodinu som si do debilníčka zapisovala všetky písomky na tento týždeň. Skoro ma šľahlo. 



Utorok bol o niečo lepší. Písali sme z manažmentu, ale to bola balada. Tiež som sa dozvedela, že z dejepisu, dejín kultúry a literatúry mám jednotky z písomiek. Hell yeaaah :*


Učiteľka si ma tiež zastavila a povedala mi, že by ma rada videla na olympiáde z angličtiny.


Darmo som sa jej pokúšala vysvetliť, že si svojou angličtinou nie som istá. Povedala mi, že to aspoň vyskúšam. Super, naozaj super.


Streda sa niesla v duchu relaxu. Učili sme sa len dve hodiny. Potom sme mali dve prednášky a nakoniec som ešte išla na súťaž v ADK (Administratíva a korešpondencia), mali sme 10 min odpis na rýchlosť a presnosť. A vyzerala som asi takto:


Štvrtok som prežila v zdraví. Teda okrem písomky z ekonomiky. Počítala som likviditu a zadĺženosť podniku a vychádzali mi neuveriteľné čísla. A vedela som, že som pravdepodobne urobila nejakú chybu.


Na angličtine som písala biografiu Caroline Kennedy. Verte mi, nikdy ste nič horšie robiť nemohli. Bolo to tak neuveriteľné nudné, že som nenapísala ani celú A4.


A nakoniec som šla domov s pocitom nekonečného šťastia z predĺženého víkendu. Máme riaditeľské voľno. Mehehehee. :)

Zdroj: tumblr

7 komentárov :

  1. Já miluju tydle články. U toho tvého jsem se tak zasmála :D Zajímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ja tieto články tiež milujem :D :)

      Odstrániť
  2. To si měla teda super týden :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo to niečo strašné :D ešte dobre, že ten budúci týždeň budeme v škole skôr relaxovať :D

      Odstrániť
  3. Gify sú úplne super, už som s tým začala aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toto je něco úžasného :D. Miluju gify! :) Jinak takové týdny já přesně znám... Někdy mám chuť vážně vzít talíř a někomu hp hodit na hlavu :D. Ještě, že máme ty knížky :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top