1. novembra 2013

Liebster Award

Chvíľu som premýšľala, o čom tento tag je, keď som v komentoch čítala, že ma nominovali, za čo chcem veľmi pekne poďakovať. Rada odpovedám na rôzne otázky, takže dúfam, že vás na smrť neunudím. Už som sa neozvala poriadne dlho, verte mi, je mi to ľúto, ale chápeme sa - škola. A potom ma čakal výlet v Londýne. Ale teraz sa vám naplno venujem.

Pravidlá:
Povedzte o sebe desať vecí.
Odpovedzte na desať otázok blogerky, ktorá vás nominovala.
Vymyslite desať otázok pre tých, ktorých nominujete.
Nominujte blogerov, ktorí majú menej ako dvesto pravidelných sledovateľov.
Informujte blogerov o tom, že ste ich nominovali.

Desať vecí o Wanderer:

1. Som veľký perfekcionista a detailista.
2. Neskutočne milujem anglický jazyk a UK.
3. Keď odniekiaľ vezmem nejakú vec, už sa tam určite nevráti a nájde si nové miesto (*skrátene - si bordelár)
4. Mám veľmi krehký spánok. Dokáže ma zobudiť aj ten najtichší zvuk.
5. Som strašne tvrdohlavý človek a ak si niečo vezmem do hlavy, pravdu mám len ja a nikto iný.
6. Ak sa niekedy stane, že sa mi niečo nepodarí, budem na seba tlačiť dovtedy, kým všetko nebude podľa mojich predstáv a kým sa mi to konečne podarí. (*Prosím ťa, ty už radšej nič nehovor. Tvojim myšlienkovým pochodom ľudia rozumieť nebudú)
7. Som vodnár - som oduševnená a nepredvídateľná, neznášam obmedzenia a patrím medzi individualistov.
8. Neznášam teplé slnečné dni.
9. Milujem cestovanie.
10. Študujem cestovný ruch.

Otázky od Ronnie (ďakujem za nomináciu):

1. V jakých jazycích čteš?
- Čítam v slovenčine, v češtine a v angličtine.
2Čteš častěji koupené knížky a RC než knihy z knihovny?
- Nerada to priznávam, ale požičiavam si obrovské množstvo kníh z knižnice. Nemám šancu kupovať si každý mesiac nové knihy, povedzme si úprimne, nie je to lacná záležitosť. Veľa kníh si tiež požičiavam od kamarátok a kamarátov. Záleží to od toho, či sú ochotní.
3. Stalo se ti někdy, že ses kvůli knížce zapomněl/a učit?
- Či som sa zabudla učiť? Áno, stalo sa mi to nespočetne krát. (*Naschvál, že?)
4. Po jaké době od přečtení knihy se dokopeš k recenzi?
- Ťažká otázka. Myslím, že to záleží hlavne od prečítanej knihy. Ak ma kniha nebavila, je dosť ťažké dokopať sa vôbec k jej napísaniu (a na čas sa vybodnem). Ak ma kniha bavila, píšem recenzie s radosťou a snažím sa napísať ich do dvoch, maximálne do troch dní. Dosť mi pomáha aj to, že si k sebe beriem papier a zapisujem si myšlienky, čo ma napadnú počas čítania, aby som na ne v písaní recenzie nezabudla.
5. Co si myslíš o stále rozšířených fantasy námětech vlkodlaci/píři/andělé?
- Nevadia mi. Stále si rada prečítam knihy s týmito námetmi, pretože rada sledujem, čo nové si autori vymyslia, ako tie postavy zdokonalia, čo k ním pridajú a tak. Samozrejme, že dnes sa reflektory čoraz viac zameriavajú práve na upírov, vlkolakov a anjelov, pretože je to niečo, čo je odskúšané, ľudia to poznajú a páči sa im to. Načo vymýšľať niečo nové a riskovať? Stačí pretvoriť to, čo je už poznané. A ak je autor šikovný, podarí sa mu napísať skvelú knihu.
6. Máš nějaký film raději než jeho knižní předlohu?
- V celom mojom živote sa mi to ešte nestalo. Knižné predlohy sú proste v každom prípade lepšie ako filmy.
7. Myslíš si, že zapadáš do představy uzavřeného knihomola, který žije ve svém vlastním světě, nemá rád párty a nakupování oblečení?
- Samozrejme, že nemám rada nakupovanie oblečenia, pretože sa mi nikdy nič nepáči a dopadne to tak, že z obchodu odídem s prázdnymi rukami a nemám rada párty lebo je to len trápny výmysel ľudí na to, aby sa mohli stať ako prasatá pre nejaký dôvod. Ale samozrejme, otázka bola o niečom inom. Neviem prečo predstava knihomola v každom z nás vyvoláva introverta. Myslím, že to dosť závisí od povahy ľudí a nie od toho, či majú radi knihy.
8. Dokážeš při čtení poslouchat hudbu? Jakou?
- Ani nápad. Pri čítaní potrebujem ticho, aby som sa mohla sústrediť, takže nič také ako zapnutý televízor, hudba alebo cestovanie v autobuse k tomu nepatrí.
9. Dokážeš si vždycky najít čas na čtení?
- Samozrejme. Čítanie patrí medzi moje koníčky a nikdy by som nevydržala bez nejakej knihy dlho.
10. Jaký je tvůj úplně nejoblíbenější knižní hrdina?
- Nie, to po mne fakt nechci. Nemám rada tiet otázky preto, lebo si nikdy neviem vybrať. ak by som mala vybrať len jedného, mala by som pocit, že ubližujem tým ostatným a to by som fakt nechcela. No vyberiem ich pár, ako príklad: mužskí hrdinovia - Percy Jackson, Harry Potter, Ian O'Shea, Seth Clearwater, Miseag Mursa... ženské hrdinky- ...éé, asi žiadna :D (*fakt sa nikdy nestalo, že by si nejakú obľúbila).

Otázky od Simone (ďakujem za nomináciu):

1. Kde chodíš do školy? Čo ťa v nej baví a čo naopak ani nie?
- Študujem cestovný ruch a v škole ma bavia hlavne ekonomické predmety a jazyky a nebaví ma matika.
2. Máš nejaké domáce zvieratko alebo len súrodencov?
- Mám aj aj. Mám staršiu sestru a brata, tri mačky a dva zajace. I'm sirius.
3. Čo je pre teba najväčší relax?
- Začítať sa do poriadne hrubej knihy s pripraveným pohárom teplého čaju. To je najväčší relax zo všetkých.
4. Jedna vec, ktorú neznášaš najviac na svete...
- Čas. To je najhoršia vec na svete. Pretože nikdy jej nikto nebude mať dosť.
5. Ak by si mala možnosť žiť kdekoľvek, kde by to bolo?
- UK. Bez zaváhania. Buď by to bol Londýn, ktorý som si počas výletu zamilovala ešte viac, alebo nejaká pekná dedinka. A určite by som žila v dome z červených tehál.
6. Čo sa chystáš v budúcnosti robiť?
- Veľmi ťažká otázka. Chcela by som pokračovať v cestovnom ruchu, to je isté. Chcem cestovať, chcem spoznávať a tak. Myslím, že som sa vo svojom odbore našla.
7. Prečo si si založila blog?
- Pretože sa tu chcem venovať niečomu, čo ma baví a to sú knihy.
8. Aké si znamenie? Ovplyvňuje ťa nejako?
Som vodnár a nemyslím, že by ma to nejak ovplyvňovalo pokiaľ myslíme tie krátke informácie o tom, čo sa mi môže stať v budúcom týždni. No charakteristika na mňa sedí totálne.
9. Obývaš sociálne siete? Berú ťa alebo ani nie?
- Obývam tie, ktoré ma nejako zaujímajú. Facebook kvôli priateľom, rodine a blogu a ostatné ako tt hlavne kvôli blogu.
10. Čo si na svojom živote (sebe samej) najviac vážiš?
- Svoj život milujem a vážim si na ňom úplne všetko. A na sebe samej si vážim asi svoju komplikovanú povahu. Aj keď sa na ňu často krát sťažujem, som rada, že som taká, aká som.

Moje otázky:
1. Ako vzniklo tvoje blogovacie meno?
2. Čím si chcel/a byť, keď si bol/a dieťa?
3. Máš nejaké životné motto? Ak áno aké?
4. Najšialenejšia vec, ktorú si kedy urobil/a?
5. Aká je tvoja najväčšia book crush?
6. Aký je tvoj najväčší sen?
7. Jedna vec, ktorá ti zlepší náladu...
8. Si spokojný/á s menom, ktoré ti dali rodičia?
9. Aký máš názor na tetovania?
10. Tvoja najkrajšia spomienka z detstva?

Blogeri, ktorých som nominovala:

1 komentár :

  1. Ten krehký spánok ti nezávidím, ja našťastie spím ako mŕtva.:D
    A s tou knižnicou to mám podobne.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top