2. novembra 2013

Aktuality

Ako ste si zrejme všimli, menila som design stránky, pretože pri tom predošlom mi niektoré veci nefungovali, takže dúfam, že to teraz bude všetko ok. Poviem vám, že tento design tu bude asi navždy. Dúfam, že ma nikdy neomrzí, pretože tie blbé kódy HTML už nechcem nikdy v živote vidieť. Je s tým veľa práce a hlavne keď vôbec nerozumiete, čo robíte, ale aj tak to robíte. ( :D )

Možno niektorí viete (*viacerí neviete), že som bola v Londýne na poznávacom zájazde. Doniesla som si odtiaľ kopu skvelých zážitkov, na ktoré budem spomínať ešte dlho.
Piccadilly
Navštívili sme všetky známe miesta, ktoré sme mohli a bolo to niečo úžasné. Londýn patril medzi môj najväčší sen a som taká šťastná, že sa mi konečne splnil. Bolo tam úžasne a ja by som si to najradšej zopakovala a ostala tam ešte mesiac. Pretože život tam je úplne iný. Všímala som si veľa vecí a veľa nových vecí som sa dozvedela.

1. Viete ako spoznáte turistu v Londýne? Ide pomaly, prezerá si výklady obchodov a všetko si fotí. Londýnčania sú ľudia, ktorí sa všade náhlia, doslova musíte ísť s davom, pretože ako náhle sa otočíte do proti smeru, sú schopní vás všetkých udupať.
2. Mýty o japonských turistoch sú pravdivé. Bolo ich tam neskutočne veľa, ale ani jedného ste nenašli fotiť s obyčajným mobilom. Všetci do jedného mali buď tablety alebo tie najnovšie značky Nikonov.
3. Oxford street je nákupná ulica, ktorá má 2,4 km. V obchodoch, kde pracujú prisťahovalci sa dá jednať o cene. Stačí, že si niečo prezeráte a oni si automaticky myslia, že si to chcete kúpiť. A nepustia vás z obchodu, pokým si to nekúpite a sú schopní znížiť sumu na polovicu pôvodnej ceny.
4. Cesta metrom nie je taká vzrušujúca ako vám všetci hovoria. Je to normálny vlak len pod zemou. A navyše vždy v ňom stojíte.
5. Ľudia sú milí. Pomôžu vám, aj keď o pomoc nežiadate. V obchodoch a múzeach sa vám všetci zdravia a pýtajú sa vás, ako sa vám Londýn páči, odkiaľ ste, či je to váš prvý výlet. Chcú komunikovať, aj keď vy ste v strese a dopletiete si slovíčka.
6. Počasie je fakt nevyspytateľné. Ráno sa zobudíte do dažďa a skôr, než stihnete vyjsť von, svieti slnko.
7. Jedlo v Londýne je fakt dosť drahé. Kúpila som si tam bagetu za 3,50 libry a chutila otrasne. Zrejme by som si na ich kuchyňu musela zvykať dlhšie.
8. Na každom kroku je nejaký stánok alebo obchod so suvenírmi. A najobľúbenejší tovar sú kľúčenky a magnetky.
9. Okrem suvenírov som našla množstvo obchodov s Fish&Chips (*Neverte rečiam o tom, aké skvelé jedlo to je. Chutí presne rovnako, akoby vám rybu a zemiaky doma vypražila mama. Ale musím priznať, že s citrónom chutí lepšie - ceny sa pohybujú od 7 libier aj s nápojom) a taktiež wafflami.
10. Kníhkupectva sú tam fakt na skvelej úrovni, aspoň tie v ktorých som bola. Všade boli točité schody na ďalšie poschodie, sedačky a voňali tam klinčeky a čierny čaj. :3 (*Ja som z jedného takého hneď odniesla knihu The Perks of Being a Wallflower a neskutočne sa teším, keď vám prinesiem recenziu).

Tí, ktorí ešte neboli v Londýne, vrelo vám toto mesto odporúčam. Keď ste tam, akoby ste boli v úplne inom svete. Je tam úžasne.

Zrejme založím novú rubriku, kde sa budem niekedy vykecávať, aby ste mali čo čítať. ( :D )

2 komentáre :

  1. Do Londýna se chci taky někdy podívat :) Jinak pěkný dessign :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni aj ja mám ísť do Londýna v apríli na nejakých 8 dní a teraz sa noralne začínam báť:D Šak ma tam prizabijú :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top