12. októbra 2013

Sbíraní listí

Tento článok mal byť už skôr, ale ja som si ho odložila na čas, keď budem mať prečítanú prvú knihu, do tejto výzvy. Chvíľu som premýšľala, že si znížim počet listov, ale nenechám sa zahanbiť. Tisícku hádam zvládnem, som predsa nejaký knihomoľ, nie? (O čom výzva je, si môžete prečítať v tomto článku)
Zlatý kompas, Philip Pullman (312 strán)
Magický nôž, Philip Pullman (256 strán)
Jantárový ďalekohľad, Philip Pullman (400 strán)
V znamení ametystu, Majka Danihelová (370 strán)
Pád, Lauren Kate (304 strán)
Súženie, Lauren Kate (296 strán)
Vášeň, Lauren Kate (280 strán)
Vykúpenie, Lauren Kate (296 strán)
---------------------------------------------------------------
Spolu: 2514 strán
---------------------------------------------------------------
VYHODNOTENIE:
• Svoj level (1000 strán) som splnila.
• Od 23. 9. 2013 do 20. 12. 2013 som prečítala 8 kníh, na čo nie som veľmi hrdá, keď vidím, koľko stihli prečítať iní bloggeri. Mrzí ma, že na knihy nemám toľko času ako kedysi, ale budem sa to snažiť zlepšiť.
• Výzva bola jednoduchá a jasná, takže som rada, že som sa zapojila. 


3 komentáre :

  1. Tak to tě obdivuju! Já jsem zvažovala, že se do výzvy zapojím, ale bohužel kvůli škole vůbec nemám čas:/ Jsem ráda, že vůbec čtu, natož abych měla zvládat tolik stránek...
    Jinak, nominovala jsem tě na Liebster Blog Award, tak kdyby ses chtěla zúčastnit, najdeš příspěvek na mém blogu s otázkami pro tebe:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je teda stránok. :D Gratulujem. ;-) A Temné hmoty som čítala ako celok v jednej knihe, no nejak ma nezaujali.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ešte by som Ti chcela povedať, že som ťa nominovala na Liebster Award :)
    http://www.incredible-books.blogspot.sk/2013/10/liebster-award-alebo-70-krat-simone.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top