8. septembra 2013

Sbírání listí

Moja oficiálne druhá knižná výzva, ktorej sa zúčastním. Knižnú výzvu Sbíraní listí usporiadala VeEee na svojom blogu VeEee's Bookshelf. A o čo vlastne ide?

Musíme čítať. Od 23. septembra do 20. decembra (po celú kalendárnu jeseň) zaznamenáme počet strán, ktoré sme prečítali. Ale pozor! Počítame len strany, nie knihy!

Môžete si vybrať z piatich levelov náročnosti -  500, 1000, 3000, 5500, 7500 strán.

Ak sa vám určitý level podarí splniť, môže si ho počas výzvy aj zmeniť.

Ja som si na začiatok zvolila počet strán - 1000. Nieže by som bola nejaký zbabelec a neprečítala viac, ale neviem, ako sa počas školy ku knihám dostanem a koľko budem mať času. :D

Takže veľa šťastia vám prajem!

3 komentáre :

  1. Tak držím palce, svou výzvu určitě splníš. :-) Taky uvažuju nad zapojením, ale že čtu téměř samé knihy okolo 500stran, asi bych se nevešla. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám tiež taký istý počet stránok na výzve :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár :)

Back to Top